شهردار کوچصفهان در جمع خبرنگاران:تحقق ۵۵ میلیاردی بودجه/ کوچصفهان به کارگاهی عمرانی تبدیل شده

0 8

شهردار کوچصفهان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک  روز خبرنگار و تاکید به اهمیت اطلاع رسانی اظهار داشت: نقش کلیدی فعالان حوزه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و افکار عمومی نیز بر این مسئله واقف است.

رضا چربدست با اشاره به عملکرد شهرداری کوچصفهان به تحقق ۵۵ میلیاردی و مازاد بر میزان پیش بینی شده که ۵۰ میلیارد بود اشاره داشت و گفت: این امر با حمایت شورای اسلامی، تلاش مسئولانه همکاران شهرداری و البته همراهی شهروندان عزیز محقق شده است.

شهردار کوچصفهان  با بیان آنکه برخورد همشهریان عموما حاکی از رضایت آنان از عملکردهای شهرداری است گفت: بودجه بندی ما ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰درصد جاری بسته شده و شهر عملا به کارگاهی عمرانی تبدیل شده است.

وی در ادامه بیان کرد:  همچنین در زمینه تفکیک از مبدا زباله نمونه شده‌ایم و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ما در مدارس الگو قرار گرفته که مورد تقدیر قرار گرفتیم.

چربدست افزود: مشخص است مشکلات زیادی داریم که باید حل کنیم. آب شرب کوچصفهان مناسب نیست. البته ما به آبفا گفتیم که حاضریم نصف هزینه‌ها را تقبل کنیم.

وی با اشاره برنامه‌های آتی شهرداری کوچصفهان گفت: با همراهی جناب کوچکی‌نژاد که تنها نماینده‌ای است که به ما کمک می‌کند خودروها و ماشین آلات بیشتری دریافت کردیم.
شهردارکوچصفهان در پایان اظهار داشت: آماده تعامل و مشارکت هزینه ای برای رفع نارسایی‌های مرتبط با آب، فاضلاب ، برق و دیگر امور در کوچصفهان هستیم و این شهرداری حاضر است در این حوزه تا ۵۰درصد هزینه ها را پوشش دهد.

حسین زاده رئیس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار به رسانه های حاضر گفت: نقش بی بدیل خبرنگاران در اطلاع رسانی مفید تاثیرگذاری عمیق این قشر بر آحاد جامعه را نشان می‌دهد و انشااله بتوانیم با تعامل بیشتر نظم بیشتری به روند اجراها داده و اطلاع رسانی به نهادهای بالادست و آحاد مردم را اجرایی کنیم. وی بودجه بندی امسال شهرداری کوچصفهان را ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی نیز با تقدیر از خبرنگاران گفت: دایره کار شما وسیع و اهمیت کار شما بی مانند و بسیار ضروری است.
وی تلاش‌های شهردار چرب دست را برای کوچصفهان منشا یک تحول دانست و از میلاد نیکوخصال مدیریت روابط عمومی شهرداری برای تمهیدات اجرایی مطلوب تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.