مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : داشتن حس مسئولیت اجتماعی بالا از ویژگی های بارز خبرنگاران است

0 3

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه روز خبرنگار با انتشار پیامی ، این قشر را فرهیختگان اهل قلم و منادیان مطالبه گری جامعه و طلایه داران و رسولان بسط و گسترش امید و نشاط اجتماعی و آگاهی بخشی که دارای نقشی ارزنده در تنویر افکار عمومی هستند برشمرد .

عصر کاسپین/ در پیام کیوان مرتضوی آمده است :

خبرنگاری صرفاً یک شغل نبوده بلکه تجلی اندیشه والا و نگاه عمیق انسانهایی است که با عزم و اراده جدی و داشتن حس مسئولیت اجتماعی بالا ، تلاش برای آگاهی بخشی و تنویر افکار را رسالت خود قرار داده اند .

بی تردید خبرنگاری وسعتی به گستردگی درک انسانها و نیازها و مطالبات آنها داشته و تعیین یک روز به این عنوان تنها نمادی برای پاسداشت همت و کوشش مدبرانه فعالان این عرصه در مسیر ترغیب و اقناع جامعه و پیگیری انتظارات اجتماعی است .

خبرنگاران قشری از فرهیختگان اهل قلم محسوب می گردند که طلایه داری بسط و اشاعه امید و نشاط اجتماعی را با تبیین دستاوردها و موفقیتها برعهده داشته و ترسیم کننده اقتدار و عظمت یک ملت در برهه های حساس می باشند .

تبلور حضور خبرنگاران در عرصه های مهم اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی برای روشنگری و اطلاع رسانی جلوه ای بارز از نقش ارزنده این قشر در رویدادهای حاکم بر جامعه و اثرگذاری آنها بوده و در عصر کنونی که دنیای ارتباطات و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با ایجاد تالار گفتمانی وسیع بازنشر سریع و بی مرز اطلاعات و اخبار را میسر ساخته ، نقش بصیرت و معرفت افزایی این عزیزان پررنگ تر می باشد .

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن ۱۷ مردادماه (( روز خبرنگار )) را به یکایک خبرنگاران گرانقدر که اکثریت آنها در زمره بیمه شدگان خانواده بزرگ تامین اجتماعی قرار دارند تبریک عرض نموده و با توصیه به مهمترین وظیفه آنها یعنی حرکت در مسیر بالندگی اجتماعی و کمال انسانها و گام برداشتن برای توسعه و آبادانی کشور ، از یزدان پاک برای همه عزیزان سلامتی ، عزت ، شادکامی و عاقبت بخیری آرزمندم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.