مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : کسب مهارت های فنی و حرفه ای یک مزیت در دنیای رقابتی اشتغال و کارآفرینی است

0 5

در پیام کیوان مرتضوی آمده است : کسب مهارتهای فنی و حرفه ای به منظور تسهیل در اشتغال و به عنوان بستری برای ایجاد کسب و کار مستقل و مزیتی در فضای رقابتی بازار یکی از ابزارهای کارآمد برای افراد جامعه به ویژه جوانان تلقی شده و ترویج و اشاعه آن به منزله یک فرهنگ برای توسعه و رشد بیشتر از رویکردهای نوین محسوب می گردد .

عصر کاسپین/ بی تردید رونق اقتصادی و شکوفایی عرصه های تولیدی صنعتی از آثار و نتایج ارزنده گسترش و اشاعه کسب مهارت های فنی و حرفه ای بوده و نهادینه نمودن این فرهنگ در جامعه و بین خانواده ها یکی از مسئولیت های اجتماعی یکایک دست اندرکاران می باشد .

کسب مهارت های فنی و حرفه ای و استفاده از امکانات تمهید شده در جهت آموزش در این بخش علاوه بر فراهم نمودن شرایط مطلوب همسو با سبک زندگی امروز ، در ایجاد اشتغال و کارآفرینی یک مزیت برای دارندگان آن محسوب شده و به منزله نقطه قوتی در فضای رقابتی بازار کسب و کار تلقی میگردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این پیام با قدردانی از تفکر و اندیشه متولیان و تلاشها و اراده آنها برای افزایش دامنه آموزش های تخصصی و مهارت های فنی ، این مناسبت را گرامی داشته و برای دست اندرکاران توفیق روز افزون آرزو نمود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.