مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در دیدار رئیس آموزش و پرورش منطقه کوچصفهان گفت: استفاده از تکنولوژی روز دنیا، در اولویت احداث فضاهای آموزشی در استان می باشد.

0 4

مجتبی صادق پور رئیس آموزش و پرورش منطقه کوچصفهان با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در محل دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.

عصر کاسپین/ علی دقیق در این دیدار با اشاره به ضرورت و اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: با اجرایی شدن این سند، شاهد تحولی عظیم در آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی با بیان نقش آموزش و پرورش در پرورش نیروی انسانی توانمند و متعهد، اظهار داشت: مهم ترین دغدغه ی نظام آموزشی و پرورشی یک کشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه های فکری آن جامعه است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه نگاه دوراندیشانه به مسائل آموزش و پرورش را بسیار مهم و اساسی دانست و بیان داشت: باید با نگاهی عمیق برای آینده سیستم آموزشی که با تکنولوژی های جدید پیوند خورده، برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بررسی نقش فناوری در آموزش و یادگیری دانش آموزان، ابراز داشت: استفاده از تکنولوژی روز دنیا، در اولویت احداث فضاهای آموزشی در استان می باشد و یقین داریم تکنولوژی تجربه آموختن را به نحو صحیح و سریع انتقال می دهد.

گفتنی است در این دیدار در خصوص ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و خیّری، تکمیل پروژه های در حال احداث و نیمه تمام، تجهیز مدارس، مشکلات فضاهای آموزشی و آسفالت محوطه مدارس منطقه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.