مدیرکل نوسازی مدارس گیلان عنوان نمود؛ کمبود فضای آموزشی مسکن مهر رشت دغدغه مهم اداره کل نوسازی مدارس استان است

0 0

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به همراه مهندس ابراهیم اعصاری فرد رئیس اداره نظارت، مهندس سید سعید حسینی سرناظر شهرستان رشت و مهندس رجبی و رضوانی ناظرین ابنیه و تأسیسات از مدرسه ۱۸ کلاسه مسکن مهر رشت که در حال احداث و تکمیل می باشد، بازدید نموده و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه قرار گرفت.

عصر کاسپین/ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این بازدید با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر رشت یکی از دغدغه مهم و جدی اداره کل نوسازی مدارس استان بوده، بیان داشت: افزایش جمعیت، مهاجرت به شهرستان و تراکم جمعیتی در مسکن مهر رشت ضرورت توجه و نگاه ویژه به این منطقه را می طلبد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه ۱۸ کلاسه مسکن مهر رشت، اظهارداشت؛ تمام تلاش ما این است بتوانیم با بسیج همه ی امکانات، این پروژه بزرگ و زیبا را در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش داده تا بخش اعظمی از معضل کمبود فضای آموزشی این منطقه بر طرف گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در مسکن مهر، مناطق حاشیه و شهرستان های با تراکم جمعیتی بالا، اظهار امیدواری نمود؛ امیدوارم با اختصاص اعتبار لازم و کمک‌های خیرین نیک‌اندیش، کمبود مشکل فضای آموزشی استان برطرف شود.

مهندس دقیق در بخش پایانی با بیان اینکه در چند سال اخیر با نظارت و اجرای کارشناسان و مهندسین نوسازی مدارس شاهد تحول در فضاهای احداثی هستیم، اظهار داشت؛ احداث فضای سبز مناسب، کلاس‌های استاندارد و با نور کافی، فضاهای مناسب آزمایشگاهی، کتابخوانی و ورزشی و توجه به استاندارد های روز با اهتمام به معماری ایرانی و اسلامی مورد توجه همکارانم در اداره کل بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.