برنامه “جلوه‌های عاشقی” یک رویداد حماسی و فرهنگی بزرگ در شهرستان است

0 2

فرماندار شهرستان رودبار در جلسه هماهنگی اجرای برنامه نمایش بزرگ میدانی (جلوه های عاشقی)، از برگزاری رویداد حماسی و فرهنگی این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس به صورت متمرکز در سطح این شهرستان خبر داد.

عصر کاسپین/ طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار “ظهر امروز شنبه” در جلسه هماهنگی اجرای برنامه نمایش بزرگ میدانی (جلوه های عاشقی) با موضوع بازسازی حماسه های دفاع مقدس گفت: برای ترویج آرمانهای شهداء والامقام انقلاب اسلامی، اجرای این برنامه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان رودبار آمادگی کامل برای این برنامه فرهنگی مهم دارد، افزود: شهرستان رودبار جزء شهرستان‌های پیشرو در برگزاری مراسمات ملی، مذهبی و فرهنگی در سطح استان است.

عموپور تصریح کرد: جانفشانی شهدای والامقام دفاع مقدس باید برای مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان بخوبی و درستی تبیین شود.

فرماندار شهرستان رودبار در ادامه با تاکید بر برگزاری مراسمات فرهنگی گفت: امروزه جامعه نیاز به برگزاری مراسمات فرهنگی تاثیر گذار دارد تا معضلات اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند.

عموپور با تاکید بر اینکه رسانه ها مراسمات را برجسته میکنند، اظهارداشت: مسئولان فرهنگی شهرستان در برگزاری برنامه بزرگ فرهنگی از ظرفیت های خبرنگاران و اصحاب رسانه قانونی برای منعکس کردن اخبار استفاده کنند.

عموپور ضمن قدردانی از زحمات بخشداران، شهرداران، روسای ادارات و دهیاران در راستای برگزاری یادواره های شهداء والامقام، برنامه های فرهنگی و…افزود: بخشداران، شهرداران، روسای ادارات نسبت به فضاسازی محیطی هفته دفاع مقدس و برای اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی از کنون برنامه ریزی و اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به تلاش های ناکام دشمنان کوردل انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن تلاش میکردند و میکنند تا افکار مردم عزیز ایران اسلامی را نسبت به نظام، انقلاب اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه دلسرد کنند، ولی مردم شریف و باغیرت میهن اسلامی برای حفظ نظام و دستاوردهای آن از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: آرمانهای والای شهداء انقلاب اسلامی باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی ترویج داده شود، تا فداکاری های آنها برای مردم قدرشناس انقلاب اسلامی بخوبی تبیین شود.

گفتنی است، این جلسه با حضور امام جمعه، جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بخشداران، مسئول ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان و مسئولان شهرستانی در سالن شهید سیدیونس رودباری فرمانداری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.