بهره برداری از ۲۱ پروژه عام المنفعه در سنگر رشت

0 6

مهندس کیا عاشوری ظهر امروز سه شنبه در جریان افتتاح پروژه های بخش سنگر رشت با حضور دکتر احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: هفته‌ دولت یادآور دولتمردان شرافتمندی است که همواره خدمت به ملت را ارزشمندترین سرمایه و داشته خود تلقی می‌کردند.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه این ایام نماد وحدت دولت و ملت است، افزود: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۲۱ پروژه عام المنفعه با صرف اعتبار ۱۰۸ میلیارد تومان در بخش سنگر رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه تعداد ۸ پروژه عمرانی توسط دهیاری ها با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و چهارصد میلیون تومان اجرایی شده است، گفت: پست ۶۳/۲۰ با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی از جمله پروژه های با ارزش امروز در بخش سنگر بود که با حضور استاندار محترم گیلان به بهره برداری رسید و تعداد ۹ پروژه متمرکز در حوزه توسعه و تقویت برق رسانی در بخش با اعتبار ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومان امروز در این بخش به بهره برداری رسید.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۶۰ نفر به صورت موقت بوده است، ادامه داد:بازدید از باغ تمشک در روستای اومشه سنگر و حمایت از طرح توسعه آن بخشی از برنامه های امروز هفته دولت در سنگر بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.