رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: اصلاح نظام سلامت در گرو اصلاح نظام واره های آموزش بهداشت است

0 4

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اصلاح نظام سلامت را در گرو اصلاح نظام واره‌های آموزش بهداشت دانست و گفت: اگر شاخص‌های بهداشتی اصلاح و تقویت شود یقینا نظام سلامت کارا و اثر بخش می‌شود.

عصر کاسپین/ نشست هماهنگی اجرای کارورزی اجباری سه ماهه آموزش پزشکی خانواده و حضور دانشجویان پزشکی در عرصه‌های بهداشتی صبح امروز با حضور دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونان و مسئولان مربوطه در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به مشی دولت چهاردهم در حوزه سلامت‌، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهت ارایه خدمات سلامت‌محور به مناطق کم‌برخوردار و زنان بی‌سرپرست مشی دولت چهاردهم و نظام سلامت است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت در مقوله سلامت، افزود: تربیت پزشکان باید پیوست بهداشتی نیز داشته باشد و اجرای آزمایشی آموزش پزشکی خانواده یکی از اولویت‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اصلاح نظام سلامت را در گرو اصلاح نظام واره های آموزش بهداشت دانست و گفت: اگر شاخص‌های بهداشتی اصلاح و تقویت شود یقینا نظام سلامت کارا و اثر بخش می‌شود.

در این نشست، الزامات زیرساختی اعم از مبانی آموزشی، منابع مالی و نیازمندی‌های پشتیبانی در اجرای هرچه بهتر این طرح آزمایشی مورد طرح و بررسی‌ قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.