شهردار رشت؛ رشت باید در آستانه نوروز چهره متفاوتی داشته باشد؛ برای استقبال از نوروز آماده باشید

0 2

با حضور «رحیم شوقی» شهردار رشت، «علیرضا حسنی» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی از کارشناسان این حوزه، جلسه بررسی مباحث حوزه درآمدی و اقدامات این سازمان در راستای ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.

عصر کاسپین/ «رحیم شوقی» شهردار رشت در این جلسه با بیان اینکه باید از پتانسیل های موجود بهترین اقدامات را در جهت رضایتمندی شهروندان انجام داد، اظهار کرد: رشت به لحاظ داشتن ظرفیت های فراوان مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است.

وی با بیان اینکه می بایست از این پتانسیل در جهت جذب گردشگر و سرمایه گذاری در این شهر استفاده کرد، ادامه داد: رشت می بایست به جایگاه واقعی خود برسد.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری باید با برنامه ریزی های لازم در راستای ارائه خدمت به شهروندان، مسافران و گردشگران، آمادگی های لازم جهت استقبال از نوروز را در دستور کار خود قرار دهد.

شوقی تسهیل در رفت و آمد شهروندان، روان‌سازی و کاهش ترافیک را یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری اعلام کرد و بیان داشت: رشت باید در آستانه نوروز چهره متفاوتی داشته و خدمات برای مردم قابل لمس باشد.

گفتنی است، در این جلسه موضوعاتی همچون ساخت المان های جدید، نورپردازی سطح شهر، اجرا و نصب پروژکتورهای مورد نیاز، دیوار نگاری ها و نقش دیواری مدارس، اجرا و ساخت المان های ورودی شهری، جداره سازی های پل های هم سطح، افتتاح پارک های موضوعی و طراحی و ساخت المان های جدید نوروزی با محوریت مشاغل سنتی و متناسب با فرهنگ مردم رشت و همچنین گلکاری های فصلی در مناطق پنج گانه شهری و …. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.