قصاص، برای دامادی که مادرزنش را کشت و همسر، پدرزن و خواهرزنش را با چاقو مجروح کرد

0 7

با اعلام جرک شاکی های پرونده وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند، در بررسی‌های اولیه دریافتند که ضارب مرد ۳۲ ساله‌ای به نام نعیم و از اتباع افغانستانی بوده که بعد از جدال لفظی با خانواده همسرش، علاوه بر زنش، پدر، مادر و خواهر همسرش را نیز با ضربات چاقو مجروح کرده و سپس از محل متواری شده است.

عصر کاسپین/ با مرگ مادرزن نعیم، مأموران تحقیقات خود را برای ردیابی متهم فراری آغاز کردند.

همسایه مقتول به مأموران گفت: نعیم و همسرش اختلاف داشتند و او در خانه پدرش بود، اما نعیم به آنجا آمد و شروع به دعوا کرد، بعد ناگهان با چاقو آنها را زد و چند دقیقه بعد در حالی که خانواده همسرش مجروح شده بودند، پا به فرار گذاشت.

۲۴ساعت بعد پلیس، نعیم را بازداشت کرد و او بعد از انتقال به پلیس آگاهی و در همان بازجویی‌های اولیه به درگیری خونین با خانواده همسرش اعتراف کرد. متهم در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو ماه پیش از حادثه، به همسرم شک کرده بودم و او را زیرنظر داشتم. حس کرده بودم که با مردی در ارتباط است.

سر این موضوع با همسرم اختلاف داشتم و مدام درگیر بودیم تا اینکه شب قبل از حادثه چند پیام و عکس پیدا کردم که مطمئن شدم او رابطه پنهانی دارد. همان موقع او را به خانه پدرش فرستادم و بعد هم عکس‌ها و پیام‌ها را برای پدرش فرستادم تا تکلیف دخترش را روشن کند. پدرزنم پیام‌هایم را دید اما جوابی نداد و توجهی نکرد.

وی افزود: تا صبح منتظر واکنشی از سوی خانواده زنم بودم اما وقتی دیدم خبری نشد، با عصبانیت به سمت خانه‌شان رفتم که مادرزنم در را باز کرد و موضوع را به او گفتم اما به جای اینکه طرف من را بگیرد به من فحاشی کرد و من هم به‌خاطر عصبانیتم ابتدا او را با چاقو زدم و بعد دیدم پدرزنم با شیشه به سمتم حمله کرد و به ناچار او را هم زدم. همسر و خواهرزنم می‌خواستند من را نگه دارند که آنها را هم مجروح کردم و به سرعت از آنجا متواری شدم.

با اعتراف صریح متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای این جلسه اولیای دم به جایگاه رفتند و عنوان کردند: به هیچ عنوان حاضر به مصالحه و گذشت نیستیم و درخواست‌مان قصاص است.

سپس متهم به جایگاه رفت و در دفاع از خودش گفت: من اتهامم را قبول دارم اما واقعاً قصدم کشتن مادرزنم نبود. آن روز خیلی عصبانی بودم و خانواده‌اش به جای حمایت از من جلویم ایستادند و از دخترشان حمایت کردند. من نمی‌خواستم با چاقو به جان‌شان بیفتم، اما وقتی دیدم پدرزنم با شیشه به سمتم حمله کرد، مجبور شدم چاقو بکشم و آنها را بزنم. باور کنید برای چاقوکشی به آنجا نرفته بودم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و بر‌اساس مدرک‌های موجود در پرونده و مستندات و همچنین درخواست اولیای دم، متهم را به قصاص محکوم کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.