لزوم تسریع در روند احداث پارک های حاشیه ای مناطق پنج گانه رشت/ تداوم عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر/ بررسی پل های عابر پیاده رشت به منظور ایمنی بیشتر شهروندان

0 1

جلسه شورای معاونین و مدیران مناطق شهرداری رشت با حضور رحیم شوقی شهردار رشت و مدیران مناطق برگزار شد.

عصر کاسپین/ «رحیم شوقی» شهردار رشت در ابتدای این جلسه بر لزوم تسریع در عملیات احداث و تکمیل پارک های حاشیه ای مناطق پنجگانه تاکید کرد و افزود: یکی از اولویتهای اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات پارکهای سطح شهر بخصوص در مناطق هدف برای کلیه رشتوندان است لذا تسریع در عملیات بهره برداری این پروژه ها در دستور کار مدیران مناطق قرار گیرد.

شوقی به تداوم اجرای عملیات آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر رشت اشاره کرد و بیان داشت: رفع خطر سلامت پل های سطح شهر در راستای عبور ایمن شهروندان پیاده از جمله موارد مهمی است که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و همواره نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه آسفالت معابر یکی از نیازها و مطالبات جدی مردم است، تصریح کرد: به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات ترددی رشتوندان، روان سازی ترافیک معابر اصلی مناطق و جلوگیری از اختلال در تردد خودرو ها، آسفالت تراشی، لکه گیری و روکش آسفالت همواره مورد تاکید و در دستور کارها قرار دارد.

شهردار رشت با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن شروع فصل بارندگی، لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و جوی های سطح شهر در دست اجرای این شهرداری می باشد، گفت: اتخاذ رویکردهای نوین در اجرای روش های آمادگی نیروهای خدمات شهری در هنگام بحران از موارد اجرایی ستاد مدیریت بحران این شهرداری می باشد.

لازم به ذکر است، پارک جدید الاحداث بهار در منطقه یک، پارک ورزشی حاشیه رودخانه رودبارتان در منطقه ۲، پارک جفرودی در منطقه ۳، پار صفه سر در زمینی ۷۵۰۰ متری جنب پارک دانشجو- پارک صفه سر- فضای مکث سیاه اسطلخ در منطقه ۴ و پروژه اجرای فضای سبز موزه دفاع مقدس و پروژه آبیاری پارک ایثارگران در منطقه ۵ طرح های در دست اجرای شهرداری رشت است که از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار است.

گفتنی است، در ادامه این نشست مدیران مناطق پنجگانه شهری به تفکیک در خصوص مباحث درآمدی از ابتدای سال تاکنون گزارشاتی ارائه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.