مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان: فرسودگی و پرباری ۲ چالش صنعت برق در گیلان است

0 2

صنعت برق گیلان با ۲ چالش اساسی شامل، فرسودگی و پرباری مواجه است که تأسیسات و شبکه‌های صنعت برق گیلان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

عصر کاسپین/ محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در رشت با اشاره به چالش‌های صنعت برق استان اظهار کرد: صنعت برق گیلان با ۲ چالش اساسی شامل، فرسودگی و پرباری مواجه است که تأسیسات و شبکه‌های صنعت برق گیلان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و موجب عقب‌ماندگی استان در حوزه برق شده‌ است.
وی با بیان اینکه برای رفع چالش حوزه برق نیاز به سرمایه‌گذاری بزرگ است، گفت: برای حل این مشکل بزرگ و کم‌کردن شکاف توسعه در حوزه برق استان، نیاز به ۶۰ همت سرمایه‌گذاری است تا بتوانیم آینده‌ای زیبا برای استان ترسیم کرده و امید را به مردم استان هدیه کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از برگزاری مناقصه در راستای احداث چهار پست GIS خبر داد و افزود: با انجام این امر چهار هزار و ۴۰۰ مگاولت آمپر به ظرفیت فعلی پست‌های انتقال و فوق توزیع اضافه می‌شود.
به گفته دشت بزرگ در واقع با عملیاتی شدن این چهار پست GIS و در طی یکسال، ظرفیت پست‌های انتقال و فوق توزیع شبکه برق گیلان بیش از ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.