نوسازی ناوگان و تجهیزات خودرویی شرکت توزیع برق گیلان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال

0 2

با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی و موفقیت هرچه بیشتر در تامین برق پایدار مشترکان، ناوگان خودرویی شرکت توزیع برق گیلان تجهیز و با استفاده از خودروهای نوین عملیاتی، مورد نوسازی قرار گرفت.

عصر کاسپین/ مسعود صادقی خمامی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: طی مذاکره با یکی از شرکت های خودروساز داخلی و با هماهنگی کامل معاونت ها و دفاتر ذی ربط در شرکت موفق شدیم در بازه زمانی کوتاه تجهیزات خودرویی شرکت را مورد نوسازی و تکمیل قرار دهیم.

صادقی با بیان این که خودروهای عملیاتی ویژه این شرکت در حال حاضر مجهز به تجهیزات فنی مرتبط با خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط به صورت همزمان شده اند گفت: این اقدام منجر به آن خواهدشد که دفعات اعزام خودروهای امدادی به محل بروز حوادث شبکه کاهش پیدا کند.
وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان فنی و مهندسی برای بهبود روند خدمات رسانی شبکه گفت: پایداری شبکه ها و تامین برق مورد نیاز مشترکین از اولویت های مهم و ضروری است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تاکید کرد: با صرف هزینه قریب به ۱۳۰ میلیارد ریال ۱۰ دستگاه خودروی پیکاب دوکابین خریداری شد و ضمن تجهیزدر اختیار امورها و ادارات تابعه قرار خواهد گرفت.

صادقی خاطرنشان کرد: هدف از نوسازی تجهیزات خورویی شرکت توزیع برق گیلان علاوه بر تسریع روند اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع برق، حفظ سلامت و ایمنی همکاران و اقدام بموقع در مواقع ضروری به ویژه هنگام وقوع بحران های جوی است تا معایب حادث شده برطرف و مشترکین از خدمات انرژی برق و روشنایی بهره مند شوند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: نیروی انسانی متبحر و توانمند درکنار وجود تجهیزات و ادوات فنی مناسب نیز نقش بسیار موثری در بهبود روند خدمت رسانی به مردم دارد.

وی در پایان تصریح کرد : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای بیش از یک میلیون و ۶۵۷ هزار مشترک است که با بیش از ۳۱ هزار کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و متوسط این جمعیت را تحت پوشش قرار داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.