شام آخر مادر و ۳ دخترش در خانه همسایه جنایتکار؛ قتل ۴ نفر برای سرقت طلا و جواهر

0 6

ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه گشت پلیس شهرستان لارستان به یک خودرو که زن جوانی راننده آن بود ظنین شدند و به او دستور توقف دادند اما راننده با دیدن مأموران و بی‌توجه به اخطار آن‌ها اقدام به فرار کرد. مأموران نیز در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را متوقف و زن ۲۴ساله را بازداشت کردند.

عصر کاسپین/ زن راننده وقتی مقابل پلیس قرار گرفت مدعی شد به خاطر ترس از مأموران اقدام به فرار کرده وگرنه مرتکب تخلفی نشده است اما ناگهان در همین حین مأموران با شنیدن صدای مشکوکی از صندوق عقب خودرو بلافاصله به بازرسی خودرو پرداخته و به محض بازکردن در صندوق عقب با پسر ۱۴ ساله‌ای که دست و پای او بسته بوده مواجه شدند.
پسر نوجوان در حالی که بشدت ترسیده و گریه می‌کرد با دیدن مأموران وحشت زده راز قتل عام هولناک خانواده‌اش به دست زن راننده و شوهرش را برملا کرد و به مأموران گفت: امشب این زن و همسرش که در همسایگی ما زندگی می‌کنند و آن‌ها را از قبل می‌شناختیم ما را به خانه‌شان دعوت کردند.
پدرم خانه نبود به همین خاطر من و مادر و ۳ خواهرم به خانه آن‌ها رفتیم اما ناگهان این زن و شوهر به یکباره با تهدید دست و پای همه ما را بستند و مادر و خواهرهایم را با چاقو جلوی چشمانم کشتند.
بعد هم طلا و جواهرات مادرم را برداشتند. پس از آن زن قاتل دست و پایم را بست و من را به زور به داخل صندوق عقب انداخت و از خانه‌اش بیرون آمد. الان هم نمی‌دانم او قصد داشت من را کجا ببرد و چه بلایی سرم بیاورد.
با اظهارات تکان دهنده پسر نوجوان، زن جوان بازداشت شد و مأموران پلیس آگاهی بدون تعلل به محل جنایت اعزام شدند.
پس از ورود به خانه، مأموران با اجساد غرق در خون مادر ۴۱ساله و سه فرزند ۶.۷ و ۱۳ ساله‌اش روبه‌رو شدند مرد ۳۲ ساله‌ای که عامل این جنایت‌ها بود نیز آرام در گوشه‌ای نشسته بود.
بلافاصله متهم دستگیر شد و با دستور بازپرس ویژه قتل شهرستان اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و مرد جنایتکار و همسرش نیز تحت بازجویی قرار گرفتند.
سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: با اطلاع از موضوع و قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در لارستان بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که عامل قتل و همسرش از قبل با قربانی‌ها ارتباط و آشنایی داشته‌اند و پدر خانواده مقتولان نیز در آن لحظه در منزل حضور نداشته است.
در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف شد و متهمان انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاهای مادر خانواده (مقتول) عنوان کردند اما تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و مجرمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.