بیش از ۱۴ هزار کیلومتر خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

0 2

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان نشت یابی، بالغ بر ۵۹ درصد از مجموع خطوط گاز در گیلان را شامل می شود.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه کلیه مراحل و عملیات نشت یابی توسط تجهیزات و سیستم های به روز و استاندارد انجام می پذیرد، گفت: شرکت گاز گیلان با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب، عملیات نشت یابی از خطوط گاز استان را در نیمه اول سال جاری در ۳۶ شهر گیلان با موفقیت به انجام رسانده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه با توسعه گازرسانی و افزایش روزافزون طول خطوط تغذیه و شبکه گاز بر ضرورت بازرسی مستمر از تاسیسات و خطوط گاز افزوده شده است، اظهار داشت: بازرسی مستمر از تأسیسات و خطوط گاز درجهت حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین از الزامات و اهداف مهم این شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط گاز، در سال جاری ۱۱۹ مورد نشت یابی از ایستگاه ها و بیش از ۳۳۵ هزار مورد نشت یابی از علمک ها و انشعابات گاز در استان به ثبت رسیده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: شرکت گاز برای حفظ ایمنی و پایداری خطوط، کلیه تاسیسات گاز را تا درب منازل مردم و مشترکین گرامی را مورد بازرسی و نشت یابی قرار می دهد و مسئولیت حفظ ایمنی در داخل منازل بر عهده مشترکین محترم می باشد، لذا لازم است تا مصرف کنندگان گاز به صورت مستمر با بررسی وسایل گازسوز، ایمنی منازل خود را تضمین نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.