بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز در گیلان اجرا شد

0 3

شرکت گاز استان گیلان در نیمه اول سال جاری به منظور خدمات رسانی به مردم و مشترکین، بیش از ۳۰۸ کیلومتر شبکه گاز را در شهرها و روستاهای این استان اجرا کرده است.

عصر کاسپین/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۶ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع طول خطوط تغذیه و توزیع گاز در استان به بیش از ۲۲ هزار و ۶۶۱ کیلومتر افزایش یافته است، گفت: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری می باشد.

جمال نیکویی در ادامه از نصب ۷ هزار ۶۰۰ انشعاب (علمک) گاز در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات گاز در سراسر استان به بیش از ۶۵۷ هزار مورد افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخورداری همه مردم عزیز گیلان در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی است و در همین راستا بالغ بر ۷۲ درصد از انشعابات نصب شده در سال جاری مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به شروع فصل سرما، از همه مشترکین به ویژه مشترکین جدید در مناطق تازه گازدار شده درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه گاز خود را مدیریت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.