جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بودجه ای سال ۱۴۰۲ توسط نوسازی مدارس گیلان

0 2

مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه شورای معاونین که روز دوشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ با حضور اعضا در اتاق مدیرکل برگزار شد، ضمن تشکر از همکاران دلسوز، از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات بودجه ای سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل نوسازی مدارس استان خبر داد.

عصر کاسپین/ وی با اعلام این خبر افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان توانست اولین استان در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور و جزء اولین دستگاههای اجرایی استان باشد که با تدبیر همکاران ارجمند و تلاش طاقت فرسای آنان اعتبارات سال ۱۴۰۲ را در مهلت مقرر به طور کامل جذب نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه حمایت های مسئولین محترم در این زمینه بسیار راهگشا بوده، اظهار داشت: تلاش هایی صورت گرفته در اداره کل نوسازی مدارس استان مورد توجه و تقدیر استاندار محترم قرار گرفته و این مرهون تلاش شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ به ریاست استاندار گیلان محترم، بیان داشت: باید افتخار کنیم به اداره ای که با همت و تلاش های صورت گرفته جزء دستگاهای برتر استان در این زمینه قرار گرفت و مورد توجه مسئولین ارشد استان شد.

مهندس دقیق با تاکید بر جذب کامل اعتبارات سال جاری عنوان نمود: با برنامه‌ریزی دقیق باید اعتبارات سال جاری در راستای رشد و توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی به موقع و بهینه جذب شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.