دستگیری سارق حرفه‌ای کابل ترانس، سیم مسی و تجهیزات شبکه توزیع برق در گیلان

0 3

با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران دفتر حراست و امور محرمانه و امور های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، یک سارق حرفه‌ای که به سرقت کابل ترانس، سیم مسی و تجهیزات شبکه توزیع برق در منطقه فومن و صومعه سرا اقدام کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
این سارق که به طور هدفمند اقدام به سرقت تجهیزات برق‌رسانی می‌کرد، باعث ایجاد اختلال در خدمات رسانی و قطع برق در مناطق مذکور شده بود.

عصر کاسپین/ با دریافت گزارش‌های متعدد از شهروندان و بررسی‌های میدانی، با همکاری نیروی انتظامی استان گیلان و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، سارق به همراه تعدادی از تجهیزات سرقت شده دستگیر شد.
پدیده مذموم سرقت از تجهیزات و شبکه های توزیع برق گیلان افزایش یافته و علاوه بر ایجاد مشکلات و خاموشی های گاها طولانی مدت برای مشترکان، خسارت های مالی زیادی به شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان وارد کرده است.
شناسایی و همراهی در دستگیری این سارق نشان‌دهنده عزم جدی شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی استان است.

گفتنی است دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان ضمن اعلام این خبر، از شهروندان خواستند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در مجاورت شبکه های برق مراتب را به مراجع ذی‌ربط از طریق شماره ۱۲۱ ( اتفاقات برق ) و یا شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.