سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت: ورود دستگاه قضا به موضوع رها سازی سگ های بلاصاحب در رشت / سه دهه به رشت خیانت شد

0 10

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: از مدیریت بسیار خوب دستگاه قضا تشکر می کنم و تقاضا داریم همانطوریکه با شهر رشت بابت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب مکاتبه داشته اند به عملکرد دیگر شهرهای گیلان نیز بابت این مسئله ورود کند و با اهرم های قانونی اجازه ندهند دیگر شهرهای گیلان سگ های خود را در شهر رشت رها سازی کنند.

عصرکاسپین/محسن سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه رشت شهر مظلومی است اظهار کرد: در سال ۸۲ رشت ، برای اجرای بسیاری از پروژه ها برای دیگر شهرها پایلوت بود .

وی با بیان اینکه شهرهایی همچون شیراز سالهاست که زباله سوزشان راه اندازی شده است افزود: سه دهه به رشت خیانت شد و امروز کارهایی که در شهرداری رشت در دست اجرا است، بدون دریافت بودجه های دولتی در دست انجام می باشد و فعل خواستن در شورا و شهرداری این دوره وجود دارد.

سماکچی با اشاره به اینکه مشکلات متعدد رشت به واسطه ناکارآمدی های برخی از مدیران ادوار گذشته این شهر است تصریح کرد: وجود سگ های بلاصاحاب در رشت به یک معضل بزرگ تبدیل شده اند که البته با اقدامات خوب سازمان پسماند این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه شهر رشت برای ساماندهی و نگهداری سگ های بلاصاحب از یک ظرفیت مشخص برخوردار است افزود: از مدیریت بسیار خوب دستگاه قضا تشکر می کنم و تقاضا داریم همانطوریکه با شهر رشت بابت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب مکاتبه داشته اند به عملکرد دیگر شهرهای گیلان نیز برای این مسئله ورود کند .

وی با انتقاد از رهاسازی سگ های بلاصاحب در رشت توسط دیگر شهرهای گیلان بیان کرد : از مدیریت دستگاه قضا تقاضا دارم با اهرم های
قانونی اجازه ندهند دیگر شهرهای گیلان سگ های خود را در شهر رشت رها سازی و با متخلفین این حوزه برخورد کنند .

سماکچی به مشکلات متعددی که رشت با آن دست به گریبان است اشاره کرد و گفت: مشکلات متعددی از دیر باز به واسطه عدم توانمندی ها برای رشت رقم خورد و منتخبین مردم رشت در شورا مطالبه گران حقوق مردم هستند و ان شاا بتوانیم مشکلات شهر را برطرف کنیم و یقینا اجازه نمی دهیم حقوقی از مردم رشت تضییع شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.