سماکچی عضو شورای شهر رشت : تلاش های منافق گونه از درون و بیرون برای به چالش کشیدن شورا و شهرداری رشت / بابت پروژه های طرح میثاق مشکل اعتبار وجود ندارد

0 5

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی با تلاش های منافق گونه و با هدف به آشوب کشیدن آرامش مدیریت شهری رشت از درون و بیرون شهرداری در تلاشند و یقینا خدا ناظر عملکرد آنان است.

عصرکاسپین/محسن سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: این وحدت همواره در دنیای اسلام تاثیرگذار و به همین علت موجب بغض و خشم دشمنان اسلام است.

وی با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید افزود: متاسفانه در ساختار آموزشی دغدغه هایی وجود دارد و برخی از مشکلات این حوزه به این دلیل است که ساختار آموزشی کشور به سمتی رفته که برخی از خانواده ها توان پرداخت هزینه های هنگفت تحصیلی در برخی از مدارس را ندارند و انتظار می رود در راستای عدالت آموزشی به این مهم توجه شود.

سماکچی به برخی از تلاش های منافق گونه با هدف به آشوب کشیدن آرامش مدیریت شهری رشت اشاره کرد و گفت: از شهردار رشت بابت تلاش های انجام شده تشکر می کنم و خدا را شاکریم که پروژه های طرح میثاق رشت به سرعت در دست اجرا است و خوشبختانه هیچ مشکل اعتباری از بابت اجرای آن وجود ندارد و اینها نشان دهنده تعامل خوب شورا و شهردار رشت است.

وی با تاکید به اینکه در تمام ادوار شورای رشت ، هیچ وقت شاهد چنین عملکردها و اتحاد خوب ما بین شورا و شهردار نبودیم افزود: در جمع شورایی شخص معنا ندارد و واقعا طی یک سال و نیم اخیر در سطح رشت شاهد اتفاقات بزرگی هستیم که در دوره های پیش این گونه نبود و در محله پستک پس از ۲۹ سال پیگیری و با تاکیدات و حمایت های شورا و عزم شهردار لوله گذاری با هدف رفع مشکلات آبگرفتی، فاضلاب و.. انجام شده است.

سماکچی به اجرای آسفالت در کوی حسینی رشت اشاره کرد و گفت: وضعیت آسفالت کوی حسینی رشت بسیار نامطلوب بود و شاید به جرات بتوان گفت که بالغ بر بیست سال آسفالتی در آن مسیر اجرایی نشده بود، اما با پیگیری های شورای ششم و عزم جهادی شهردار رشت اخیرا بخش بزرگی از این محله زیر پوشش آسفالت قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه همه اعضای شورا شهروندان این شهر هستند گفت: احداث پل ها، آسفالت و.. از جمله اقداماتی است که یک شبه رقم نخورده است و برای تحقق این مهم شورای ششم و شهردار رشت بسیار تلاش کردند.

سماکچی با بیان اینکه برخی از دورن و بیرون شهرداری به دنبال این هستند که با سنگ اندازی جلوی پای شورا و شهردار رشت به نحوی شهر را مجددا به چالش بکشانند تصریح کرد: آن دسته از افراد باید بدانند که خدا ناظر عملکرد آنان است و یقینا این اتفاقات خیانتی از سوی آنان در حق شهر و شهروندان است و شورا اجازه نمی دهد که این همه اقدامات خوب با سنگ اندازی های آنان به چالش کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه در بخشی از حوزه های کارگری ، تعدادی از کارگران شرکتی هستند که بسیار فعالیت می کنند افزود: انتظار داریم حق اضافه کاری بیشتری برای نیروهای شرکتی آرامستان که واقعا فشار کاری فراوانی به آنان وارد می شود در نظر گرفته شود و البته اطلاع داریم که بر اساس قانون شهرداری نمی تواند بیشتر از پنجاه ساعت اضافه کاری برای نیروهای شرکتی در نظر بگیرد.

سماکچی با بیان اینکه به شهروندان قول مساعد می دهیم که باز هم خبرهای خوبی برای شهروندان از سوی شورا و شهرداری در راه است گفت: شورای ششم رشت شورایی است که به وعده هایش پیرامون مباحث مختلفی عمل کرد و البته قبول داریم که هنوز هم مشکلاتی وجود دارد ، اما شورا و شهرداری رشت تمام عزم خود را برای خدمت به مردم شریف رشت به کار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.