عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت: استاندار جدید گیلان نگاه بهتری به جایگاه شورا داشته باشد

0 1

مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: روز گذشته از خبری مبنی بر کشتار یکصد نوزاد بی گناه توسط رژیم غاصب اسرائیل مطلع شدیم که طی همین چند روز اخیر به دنیا آمده بودند و این اقدام جنایتکارانه ، تاییدی بر مظلومیت ملت بی گناه فلسطین و لبنان و خوی وحشی‌گری صهیونیست است.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه غده سرطانی اسراییل در سکوت جوامع مدعی دموکراسی مشغول جنایت های غیرانسانی است افزود: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ را تبریک عرض می کنم و بسیاری از کشورهای سنی نشین با افتخار از این اقدام یاد کردند و حتی به مذهب شیعه پیوستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تبریک هفته ناجا بیان کرد: محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت سالها در لباس مقدس نیروی انتظامی مشغول فعالیت بوده که این هفته را به وی و دیگر نیروهای پرتلاش ناجا تبریک می گویم .

عزیزی به مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: متاسفانه اسدالله عباسی استاندار پیشین گیلان در عمل ثابت کرد که اعتقادی به جایگاه شورایی ندارد و انتظار داریم استاندار جدید به این مسئله نگاه بهتری داشته باشد و یقینا با مشارکت و نظارت شوراها بسیاری از مشکلات کنترل و برطرف می شود.

وی با مخاطب قرار دادن شهردار رشت افزود: وضعیت آسفالت کوچه های رشت بسیار نامناسب است و بنده بارها چندین مورد را به شهرداران مناطق در این باره اطلاع دادم و ان‌شاءالله هر چه سریعتر این دغدغه برطرف شود.

عزیزی با قدردانی از تلاش های شهردار رشت پیرامون رفع مشکل پل عابر جانبازان تصریح کرد: هنوز درباره دیگر پل های عابر پیاده مکانیزه اقدامی انجام نشده و همچنین درباره پارک جنگلی لاکان نیز امیدواریم که هر چه سریعتر تعیین تکلیف و شاهد اجرای طرح های گردشگری رفاهی در آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه میدان فرزانه رشت همچنان بلاتکلیف است گفت: رفع مشکل این میدان در اسرع وقت از مطالبات شهروندان و مورد تاکید اعضای شورا است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.