عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با استاندار گیلان: وصول مطالبات شهرداری رشت و احداث کنار گذر با حمایت های استانداری / تعاملات دستگاه ها با مدیریت شهری موجب توسعه و پیشرفت شهر می شود

0 6

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: وصول مطالبات شهرداری برای پوشش دادن بخشی از هزینه های عمرانی شهر و جلب حمایتهای دولتی برای راه‌اندازی کنار گذر شهر رشت دو موضوع مهم و نیازمند حمایت استانداری است.

 
عصرکاسپین /مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به آنکه تلاش‌های بسیاری برای ساخت تقاطع های غیر همسطح در حال انجام است که از شهردار جوان رشت از این بابت تقدیر می‌کنیم گفت: این پروژه ها به تنهایی نمی‌توانند مشکل ترافیک شهری را حل کنند و ما به جد نیازمند احداث کنار گذر و رینگ ۹۰ متری شهر رشت برای انتقال بخشی از بار ترافیک درون شهری به حاشیه هستیم.

 

وی تاکید داشت: این امر در شرح وظایف شهرداری نیست و به لحاظ ترانزیت بودن، متوجه ارگانهای دیگر و نیازمند حمایتهای دولتی است.

 

عزیزی ادامه داد : بودجه داخلی شهرداری باید خرج شهر و شهروندان شود و البته سقف آن نیز پاسخگوی هزینه های احداث رینگ ۹۰ متری نیست.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان آنکه اعضای شورای شهر منتخبان مردم هستند افزود:  اعضای شورا منتخبین مردم و مدیران انتصابی منتخبین حاکمیت هستند و هر دوی این افرلد به یک اندازه  تاثیرگذارند و تعاملات آنها به نفع توسعه و پیشرفت شهر و جامعه است.

 

عزیزی خاطر نشان کرد : در جامعه اسلامی نگاه باید نگاه خدمت به جامعه باشد و هر راهکاری که در این راستا لازم است باید به آن جامه عمل پوشانده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.