مدیرکل صمت گیلان خبرداد؛ صادرات ۷۰ درصدی کارخانه تازه احیا شده کاشی خزر رشت

0 0

تیمور پورحیدری در بازدید از خطوط تولید کارخانه کاشی و سرامیک خزر در شهر صنعتی رشت، اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از سرمایه گذاران جدید این شرکت خطوط تعطیل شده تولیدی را مجدداً وارد مدار تولید نموده است.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه افزایش تولید این شرکت با راه‌اندازی مجدد نسبت به ۶ ماهه مشابه در سال ۱۴۰۱ به ۹۸ درصد رسیده است، افزود: تولید این شرکت ۷۷۵ هزار متر مربع به ۱ میلیون و ۵۴۰ هزار متر مربع در سال رسیده است.

به گفته پورحیدری با تغییر سرمایه‌گذاران و تحول در خطوط؛ کیفیت محصولات به شدت افزایش یافته است به نحوی که ۷۰ درصد محصولات این شرکت به کشورهای عراق، پاکستان و روسیه صادر می‌گردد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این شرکت هم اکنون زمینه اشتغال ۲۷۴ نفر را در فاز اول و دوم به صورت مستقیم فراهم نموده است افزود: با حمایت های دستگاه های اجرایی و کاهش فشارهای تامین اجتماعی برای اخذ جرائم این شرکت توان افزایش اشتغال برای حداقل ۱۲۰ نفر دیگر را نیز دارد.

گفتنی است این شرکت با حضور سرمایه‌گذار جدید تحت عنوان و برند« شرکت کیمیا سرام اوراسیا »فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک، کف و دیوار آغاز نموده است و بسیاری از بدهی‌های گذشته به بانک‌ها ،امور مالیاتی، برق و گاز را پرداخت نموده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.