گرامیداشت روز سرباز با حضور خانواده‌های آنان در زندان های گیلان برگزار شد

0 0

این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع اعم از ، اجرای موسیقی و مسابقات تفریحی به عنوان بخشی از برنامه‌های این جشن، لحظات شادی‌آفرینی را برای سربازان و خانواده‌هایشان رقم زد.

عصر کاسپین/ به مناسبت هفته دفاع مقدس ،در مراسم گرامیداشت روز سرباز که با حضور سربازان وظیفه و خانواده‌های آنان در سالن مرکز آموزش زندان های گیلان برگزار شد ،محمدی اصل مدیر کل زندان‌های گیلان طی سخنانی به اهمیت نقش حیاتی سربازان در حفظ امنیت ملی و اقتدار کشور پرداخت.

وی تأکید کرد: سربازان نه تنها ستون‌های استوار امنیت کشور هستند، بلکه امانت‌های گرانبهایی‌اند که از سوی خانواده‌هایشان به ما سپرده شده‌اند.و ما مسئولیت داریم تا با حفظ کرامت و شأن این عزیزان، از آنان به خوبی مراقبت کنیم.

وی افزود: تلاش‌های سربازان در تأمین نظم و ثبات جامعه، از جمله ارکان اصلی اقتدار ملی است، و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم، نتیجه همت و فداکاری بی‌دریغ این جوانان است.

مدیر کل زندان‌های گیلان همچنین بر اهمیت توسعه مهارت‌های فردی و حرفه‌ای سربازان در طول دوران خدمت اشاره کرد و گفت: سربازان ما نه‌تنها در حوزه نظامی نقش بسزایی ایفا می‌کنند، بلکه با شرکت در دوره‌های فرهنگی و فنی‌حرفه‌ای، توانمندی‌های جدیدی برای آینده خود کسب می‌کنند. این آموزش‌ها، بخشی از سرمایه‌گذاری بر روی منابع انسانی است که پس از اتمام خدمت سربازی، نقش‌آفرینی مؤثری در جامعه خواهند داشت.

در ادامه طی مراسمی ویژه از سربازان برگزیده با اهدای لوح تقدیر، هدایا و مرخصی تشویقی تقدیر شد. این اقدام به منظور ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده آنان در پاسداری از امنیت و اقتدار کشور انجام شد.

این مراسم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع اعم از ، اجرای موسیقی و مسابقات تفریحی به عنوان بخشی از برنامه‌های این جشن، لحظات شادی‌آفرینی را برای سربازان و خانواده‌هایشان رقم زد. این برنامه‌ها با استقبال گسترده‌ای همراه بود و فرصتی را برای تقویت روحیه سربازان و ایجاد پیوند عاطفی میان آنان و خانواده‌هایشان فراهم آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.