گرمای گاز به آخرین نقطه شهرستان شفت گیلان رسید

0 1

با گازرسانی به روستای کوهستانی و صعب العبور امام زاده ابراهیم شفت، عملیات گازرسانی در این شهرستان به اتمام رسید.

عصر کاسپین/ به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی، پروژه گازرسانی به روستای کوهستانی امام‌زاده ابراهیم شفت به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای امام‌زاده ابراهیم با بیان اینکه یکی از مشکلات این منطقه گازرسانی بوده است، اظهار کرد: بعد از ایجاد حریق در این روستا سریعا خود را به منطقه رسانده و قول گازرسانی را دادیم که خوشبختانه به قول خود وفا کرده و با رفع تمامی موانع، این امر محقق شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نصب سریع علمک‌های گاز در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت، گفت: باید به روند نصب انشعابات و علمک باید سرعت بخشید تا مردم این منطقه در فصل زمستان دچار مشکل نشوند.

همچنین در این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برای گازرسانی به روستای کوهستانی و صعب العبور امام زاده ابراهیم شفت، بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه برای گازرسانی به روستای امام زاده ابراهیم بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ متر شبکه گاز اجرا شده است، گفت: این روستا دارای ۲۶۲ خانوار است و با گازرسانی به آن درصد بهره مندی گاز روستایی شهرستان شفت به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی در خاتمه از همه سازمان‌های همکار در زمینه گازرسانی به مناطق صعب‌العبور و کوهستانی گیلان تشکر و قدردانی کرد و گفت: با گازدار شدن این مناطق، شرایط تشکیل و رونق کسب و کارهای محلی و کوچک، تولید و اشتغال در روستاها و مهاجرت معکوس از شهر به روستا بیش از گذشته فراهم شده است.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به آخرین روستای بدون گاز شهرستان شفت توسط استاندار گیلان برافروخته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.