۹ آمبولانس و موتورلانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ گیلان افزوده شد

0 2

سه دستگاه آمبولانس و ۶ دستگاه موتورآمبولانس امروز طی مراسمی با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ اورژانس استان ملحق شد.

عصر کاسپین/ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید خودرویی اورژانس ۱۱۵ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله نخست امسال سه دستگاه با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان و امروز نیز سه دستگاه آمبولانس مجهز به همراه ۶ موتور آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ استان گیلان افزوده شده است.

به گفته وی، گیلان با داشتن بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفری جمعیت ثابت و همچنین جمعیت شناور بین ۶ تا ۷۰ میلیون نفر در برخی از ایام سال، دستکم ۳۵ آمبولانس برای نوسازی و گسترش خدمات آمبولانس همچنان نیاز دارد که به‌زودی ۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ استان اضافه خواهد شد.

دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان نیز در این آیین اظهار کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۶ آمبولانس پیشرفته به آستارا، تالش، ماسال، لاهیجان، خمام و صومعه‌سرا و ۶ موتور آمبولانس پیشرفته به لنگرود، لاهیجان، انزلی، فومن، آستارا و رشت، اختصاص و مورد بهره‌برداری رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.