شرکت گاز استان گیلان در سطح برتر سلامت اداری قرار گرفت

شرکت گاز استان گیلان با رعایت شاخص های سلامت اداری و اصلاح فرایندها توانسته به عنوان یکی از شرکت های برتر گاز استانی در زمینه سلامت اداری لقب گرفت.

عصر کاسپین/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این خبر اظهار داشت: این ارزیابی توسط امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و در میان ۳۱ شرکت استانی صورت پذیرفته است و این شرکت در رتبه پنجم در میان شرکت های گاز استانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این ارزیابی در زمینه شاخص های آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک، فناوری های نوین نظارت و کنترل داخلی و همچنین آسیب شناسی و شناسایی گلوگاه های فساد و شناسایی مصادیق تعارض منافع انجام شده است، بیان کرد: خوشبختانه گاز استان گیلان در نهمین دوره سنجش سلامت اداری در میان استان های برتر قرار گرفته است.

جمال نیکویی از همه کارکنان شرکت گاز استان که سهم به سزائی در کسب این موفقیت بزرگ داشته اند، قدردانی نمود و بیان کرد: شرکت گاز گیلان با اصلاح فرایندها و رعایت شاخص های قانون ارتقای سلامت اداری و حقوق شهروندی توانسته است به این موفقیت دست یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: علیرغم کسب این موفقیت بزرگ، مدیریت و کارکنان گاز استان گیلان باید با استفاده از گزارش امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز، همچنان در راستای تقویت فرصت های بهبود حرکت نمایند.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.