فرماندار تالش: اشتغالزایی برای ۴۴۶ مددجوی کمیته امداد تالش

0 75

‍مهدوی گفت: سال گذشته، با جذب اعتبار از محل های مختلف برای ۴۴۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تالش اشتغالزایی شد.

عصرکاسپین / سید عیسی مهدوی در جلسه رفع موانع تولید که با محوریت تسهیل بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، اظهارکرد: سال گذشته، از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی ، ۱۸۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به شهرستان تالش تخصیص یافت.

فرماندار تالش با بیان اینکه از مجموعه اعتبار تخصیصی از محل تبصره ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی، ۱۵۵ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال جذب شد، افزود: از اعتبارات جذب شده از این محل، سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و کمیته امداد امام خمینی(ره) کرگانرود ۶۷ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال بود.

وی تصریح کرد: با این میزان اعتبار جذب شده، برای ۳۹۷ نفر در زمینه های مختلف اشتغالزایی شد که سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش از این میزان اشتغالزایی ۲۲۳ نفر و سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) کرگانرود ۱۷۴ نفر بود.

وی با اشاره به اینکه از محل کارفرمایی شهرستان، ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش تخصیص یافت، تصریح کرد: از این میزان اعتبار تخصیصی، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جذب شد.

عالی ترین نماینده دولت در تالش در ادامه اظهارکرد: از اعتبار جذب شده، سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و کمیته امداد کرگانرود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

وی با بیان اینکه با اعتبار جذب شده از محل کارفرمایی برای ۲۰ نفر در شهرستان تالش اشتغالزایی شد، افزود: با جذب اعتبار از محل کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش برای ۱۳ نفر و کمیته امداد امام خمینی(ره) کرگانرود برای ۷ نفر اشتغالزایی کردند.

مهدوی گفت: این فرصت های شغلی در زمینه های دامپروری، زنبورداری، پرورش طیور، خدمات، صنایع دستی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شد.

فرماندار تالش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از محل صندوق ولایت برای کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش و کرگانرود در مجموع ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جذب شد، تصریح کرد: سهم کمیته امداد تالش از این میزان اعتبار جذب شده، سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال و سهم کمیته امداد کرگانرود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود.

وی اضافه کرد: با این میزان اعتبار جذب شده برای ۱۳ نفر در تالش و ۱۶ نفر در بخش کرگانرود اشتغالزایی شد.

مهدوی به همت دولت برای رفع بیکاری اشاره کرد و گفت: با اعتبارات جذب شده از محل های مختلف بخشی از مشکل بیکاری در تالش برطرف شد و امیدوارم در سال جدید نیز با جذب اعتبارات بیشتر شاهد اشتغالزایی جوانان این خطه از کشورمان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 8 =