شناسایی و دستگیری چند سارق در شهرستان های فومن و لنگرود

0 151

عصرکاسپین:مأموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای، تعدادی سارق در شهرستان های فومن و لنگرود را شناسایی و دستگیر کردند.

شناسایی و دستگیری چند سارق در شهرستان های فومن و لنگرود،
فرمانده نیروی انتظامی فومن از دستگیری ۲ سارق و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن جعفرزاده گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در حوزه استحفاظی شهری فومن، ماموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی متهمان شده و زن ۳۴ ساله و مرد ۴۴ ساله را به عنوان متهمان پرونده، حین کیف قابی در سه شنبه بازار فومن دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و همچنین سرقت چادر مسافرتی اعتراف کردند.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان ، فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز از دستگیری ۲ سارق سابقه دار طلا و جواهرات منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد بیان داشت:‌ ماموران انتظامی پاسگاه دریاسر لنگرود، حین گشت زنی در مناطق جرم خیز، موفق به دستگیری ۲ سارق حین سرقت از یک منزل مسکونی شده و متهمان ۲۶ و ۲۹ ساله در بررسی‌های فنی پلیس، به ۲ فقره سرقت طلا و جواهر از منازل مسکونی اعتراف کردند.
وی اضافه کرد:‌ ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ لنگرود نیز در عملیاتی جداگانه، در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو، با تعقیب سر نخ ها موفق به شناسایی و دستگیری متهم ۶۷ ساله این پرونده شدند.
فرمانده انتظامی لنگرود با تصریح اینکه متهم فردی سابقه دار با ۲۸ فقره سرقت در پرونده بوده، بیان داشت: این متهم در بررسی‌های اولیه پلیس به پنج فقره سرقت لوازم داخل خودرو در ماه‌های گذشته در این شهرستان اعتراف کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.