۸ برند تجاری در شبکه تعاون روستایی استان گیلان فعال شد
مدیرعامل تعاون روستایی گیلان گفت: ۸ برند تجاری در شبکه تعاون روستایی گیلان ایجاد شد که در زمینههایی نظیر مرغ، چای و برنج فعالیت میکنند.
عصر کاسپین/ رامین گیلانشاهی صبح امروز در جمع خبرنگاران؛ نوع فعالیت شرکتهای تعاون روستایی گیلان در بخش بازاریابی و فروش را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ۸ برند تجاری در شبکه تعاون روستایی گیلان وجود دارد که در زمینههایی نظیر مرغ، چای، برنج، حبوبات، لبنیات، کنستانتره دامی و میوه فعالیت میکنند.
مدیرعامل تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه “شبکه تعاون روستایی استان حدود ۲۱۴ تشکل در قالب اتحادیه و شبکه شرکتهای تعاون روستایی حدود ۳۵۰ هزار عضو دارند” عنوان کرد: هر ساله خریدهای توافقی، حمایتی و تضمینی – مباشرتی ۲۰۰ هزار تن از محصولات کشاورزی گیلان توسط تعاونیهای روستایی استان انجام میشود.
گیلانشاهی برنج، چای و تولیدات بخش دامداران شامل شیر، عسل و فرآوردههای اینچنینی را اغلب محصولاتی که توسط شبکه تعاون روستایی خرید میشوند اعلام کرد و افزود: شبکه تعاون روستایی حدود ۱۱۲ فروشگاه فعال و ۷۰ غرفه در سطح گیلان دارد که از بین اینها ۲۰ فروشگاه در تجارت محصولات کشاورزی استان فعال هستند.
وی وجود غرفههای محصولات کشاورزی شبکه تعاون روستایی گیلان در شهرستانهای رشت، لشتنشا، صومعهسرا، رودبار و انزلی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در رابطه با بازاریابی و برندسازی هم ۸ برند تجاری در شبکه تعاون روستایی گیلان در زمینههای مرغ، چای، برنج، حبوبات، لبنیات، کنستانتره دامی و میوه ثبت شدند.
مدیرعامل تعاون روستایی گیلان از بستهبندی و فروش میوه و محصولات کشاورزی استان توسط شرکتهای برندینگ تعاون روستایی خبر داد و اظهار داشت: شرکتهای تعاون روستایی گیلان در بخش فروش از راه دور و تجارت اینترنتی محصولات استراتژیکی مثل چای و برنج هم فعال هستند و در سراسر کشور این محصولات را عرضه میکنند.
گیلانشاهی آغاز به کار سایت اینترنتی شبکه تعاون روستایی استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه “شرکتهای فعال تعاونی در بخش بازاریابی و فروش محصولات نقشی بسیار قابل ملاحظه دارند” خاطرنشان کرد: حجم تجارت شبکه تعاون روستایی استان گیلان و خرید و فروش محصولات مختلف، مؤید جایگاه ویژه آن در سطح بازار است.