حمایت از تیم های ورزشی در بودجه شهرداری رشت / اعزام تیم فوتبال داماش به کرمانشاه

0 20

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در بودجه سالیانه شهرداری رشت ، ردیفی به منظور حمایت از تیم های ورزشی از جمله تیم های فوتبال سپیدرود و داماش وجود دارد.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با مالک تیم فوتبال داماش در ساختمان شورای رشت اظهار کرد: شهرداری رشت همه ساله در بودجه سالیانه خود برای حمایت از تیم های ورزشی از جمله تیم های فوتبال داماش و سپیدرود اعتباراتی در نظر می گیرد و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز این ردیف وجود دارد.

وی با تاکید به اینکه تیم های داماش و سپیدرود مورد علاقه و حمایت مردم رشت بالاخص جوانان این شهر هستند افزود: یکی از راه هایی که می توان با این دو تیم فوتبال مساعدت کرد ، در اختیار قرار دادن فضاها و امکاناتی که بخشی از هزینه های این دو تیم پرطرفدار رشتی را تامین نماید و دیگر نیازی به دریافت کمک مالی نداشته باشند.

مالک تیم فوتبال داماش نیز در این دیدار با اشاره به اینکه به حمایت شورای رشت نیاز مند هستیم اظهار کرد: تیم داماش یکی از دلایل نشاط اجتماعی در این شهر است .
داریوش نصیری با بیان اینکه تیم داماش به منظور شرکت در مسابقات باید روز شنبه باید به کرمانشاه اعزام شود افزود: متاسفانه به دلیل عدم حمایت از ورزش ، سرمایه گذاران این حوزه فراری می شوند و انتظار داریم با توجه به شرایط فعلی داماش حمایت بیشتری از این تیم به منظور حضور مقتدر در مسابقات انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 4 =