با هدف بهبود ارائه خدمات؛ امداد گاز شهرهای لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام متصل شدند

0 133

عصرکاسپین ؛ شرکت گاز استان گیلان در راستای تحقق شعار شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین عزیز و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت نموده است.
بر همین اساس حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال دو شهر لاهیجان و انزلی به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: زین پس مشترکین محترم دو شهر لاهیجان و انزلی در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن ۱۹۴، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف نمودن مشکل اطلاع رسانی خواهند نمود.
وی هدف از یکپارچه سازی مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز را بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی عنوان نمود.
حسین اکبر اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر دو شهر مذکور، شهرستان رشت شامل شهرهای رشت، کوچصفهان، خمام، سنگر، خشکبیجار و لشت نشا نیز به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می باشد و امیدواریم تا پایان سال جاری کلیه شهرهای استان به این سامانه متصل شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.