مدیر کل بیمه سلامت گیلان مطرح کرد: سامانه ۱۶۶۶ ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان بیمه سلامت است

دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در بازدید از اداره بیمه سلامت شهرستان سیاهکل گفت: ارتباط مستمر و بی‌واسطه بین مردم و مدیران بیمه سلامت با سامانه ۱۶۶۶انجام می گیرد

عصر کاسپین/ عاطف راد یادآورشد: سازمان بیمه سلامت ایران برای ارتباط مستمر و بی‌واسطه بین مردم و مسئولان سامانه ۱۶۶۶را راه‌اندازی کرده است و مخاطبین و مردم می‌توانند ۲۴ ساعته شکایات، چالش‌ها، پیشنهادات و نظرات خود را با این سامانه در میان بگذارند تا در اولین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یاد آور شد:

سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی بیمه شدگان درتمامی صندوق ها است. وی همچنین گفت، مردم عزیز استان می توانند با شماره گیری کددستوری # ۱۶۶۶ * از وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند. مدیر کل بیمه سلامت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: بهترین راه مبارزه با آمریکا دربرابر ظلم ها وفشارها خدمت به مردم است و همه مدیران ، مسئولان و دست‌اندرکاران باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بیش از حد توان، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند که سازمان بیمه سلامت در این راستا گامهای مهمی برداشته است که نمونه بارز آن پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.

مدیرکل بیمه سلامت به منظور آشنایی نزدیک با مشکلات و مطالبات بیمه شدگان از اداره بیمه سلامت شهرستان سیاهکل بازدید و از نزدیک با ارباب رجوع و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.