اهدای تندیس واحد مشتری مداری برای دومین سال متوالی به مدیرعامل شرکت سیمان خزر
دکتر اسحق جمال امیدی در حاشیه دریافت تندیس مشتری مداری:تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان، وجه تمایز شرکت سیمان خزر در بازار است.
عصر کاسپین/ نهمین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور، در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.
سیمان خزر را به سبب برداشتن گامهای موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالیترین سطح میباشد دانسته و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهدا شد.
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفهای در مجموعه سیمان خزر و انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را در دستیابی به این توفیق حائز اهمیت دانست و گفت: تکریم مشتریان و حفظ کرامت تمامی مصرف کنندگان، وجه تمایز شرکت سیمان خزر در بازار می باشد.
جمال امیدی همچنین اظهارکرد: با ادامه روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در فرآیند جاری بازنگری استراتژی شرکت نیز از اهمیت ویژهای برخوردار می باشد، موجب ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این واحد را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک تجاری و نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.