افزایش خدمت به خانواده‌های شهدا در مناطق محروم استان

0 130

عصرکاسپین ، افزایش خدمات‌رسانی و بهبود وضعیت اقتصادی به خانواده های شهدا از برنامه‌های پیش رو جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگران نواندیش خدمتگزار گیلان است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار استان گیلان،مهدی لطیفی دبیرمجمع نمایندگان گیلان با محمدرمضانی مدیر این جمعیت دیدار کرد.
مهندس لطیفی، فرزندان شاهد و ایثارگران را از ذخائر ارزشمند نظام عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از وجود این عزیزان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرروی است.
وی افزود: با توجه به پیشرفت های روزافزون تکنولوژی و علم در دنیا وقت آن رسیده است ما نیز برای ترویج مقدس ایثار و شهادت به امکانات قوی مجهز شویم.
دبیر مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود جمعیتی قوی چون جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گیلان برای جذب هر چه بیشتر جوانان و افزایش مخاطبان فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات گسترده‌تری انجام دهد ،خاطرنشان کرد: باید در یادواره‌ها و محافل انس شهداء برنامه‌ها و سخنرانی ها به گونه‌‌‌ای باشد که با افزایش جذابیتها نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر شوند.
مهدی لطیفی ادامه داد: جوان ما باید آگاه باشد که انقلاب منجر به توسعه یافتگی و آزادگی کشور ما در جهان شد و برای ارتقای این آگاهی به جامعه باید از حضور و فعالیت فرزندان شاهد و ایثارگر بهره برد.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه همه ما باید خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: هرگاه که در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهمال شود، جامعه آسیب خواهد دید.
دبیرمجمع نمایندگان گیلان با اشاره به تاکید مسئولان کشوری در استفاده از جوانان و بهره‌مندی از مشاوره از سوی مدیران کل و مسئولین در استان گفت: از آنجاییکه همواره مطالبه اصلی فرزندان شاهد خدمت به مردم است، انتظار می‌رود از حضور و مشاوره این عزیزان نیز در دستگاههای مختلف استان استفاده شود.
وی به تصویب طرح جامع ایثارگری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: لازم است در این خصوص اطلاع رسانی‌های لازم به ایثارگران و فرزندان ایشان رسانده شود.
مهدی لطیفی با بیان اینکه ارائه آمار شفاف از سوی مسئولین حق مردم است ،گفت: افزایش خدمات در جامعه به مردم دلگرمی می‌دهد و موجب شور و نشاط در جامعه می‌شود، به همین دلیل لازم است سازمان‌های مردم‌نهادی چون جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار افزایش خدمات به مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و برای توسعه بخش فرهنگی استان موثرتر وارد عمل شود.
در ادامه این دیدار محمد رمضانی مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار با تشکر از حضور مهندس مهدی لطفی به منظور بازدید از دفتر این جمعیت در استان گفت: این جمعیت در دیگر استانهای کشور نیز از فعالیتهای گسترده ای برخوردار است و ظرفیتهای آن به گونه‌ای است که در صورت توجه مسئولین می‌تواند گامهای بزرگی در جهت توسعه بخش‌های مختلف استان از جمله بخش فرهنگی بردارد.
وی افزود: افزایش جذب مخاطب در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان از جمله اهداف مهم این جمعیت است.
رمضانی تصریح کرد: زمان آن رسیده است که محافل انس با شهدا و یادواره‌ها مکانی برای مقابله با دشمنان امروز نظام باشند تا آرمانهای شهداء و امام راحل نیز در جامعه بیش از پیش نمود پیدا کند.
وی گفت: یکی از برنامه های پیش روی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار بهبود وضعیت اقتصادی خانواده های شهدا و ایثارگری است که در مناطق محروم استان زندگی می‌کنند.
محمدرمضانی افزود: علاوه بر فرزندان شاهد و ایثارگر استان،تعداد زیادی از شهروندان که دل در گرو تحقق اهداف نظام در استان دارند عضو این جمعیت هستند و همچنان از همه اقشار علاقمند برای فعالیت و حضور در این جمعیت دعوت به همکاری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.