فرماندار فومن: پاسخ صادقانه به مطالبات مردم حق مردم است

0 79

عصرکاسپین، اسمعیل پور ضمن تاکید بر رعایت نظم مدیران اشاره کرد؛ تمامی مدیران اجرایی شهرستان در صورت دعوت شوراهای شهری و روستایی موظفند در جلسات شرکت نمایند و خواسته هایشان را مد نظر قرار دهند

وی در ادامه افزود:مدیران باید به ارباب رجوع پاسخ درست دهند و کار را به دستگاههای قضایی نرسانند تا در نهایت با مداخله فرماندار و…پرونده مختومه گردد زیرا در شان نظام و مدیریت ما نیست تا هر گره ای با دست دستگاه قضایی گشوده شود.
اسمعیل پور تصریح کرد؛ روسا و مدیران موظف به شرکت در دعوت های شورای شهر هستند .

وی همچنین تاکیدکرد؛ پاسخ صادقانه به مطالبات مردم حق مردم است.

در ادامه نماینده فومن وشفت در شروع سخنانش گفت:
اگر دین ندارید،آزاد مرد باشید.

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در این جلسه عنوان کرد؛ در جلسات قبل گفته شد که اولویت ها خیلی مهم است .هر اداره ای چند اولویت و چند چالش را بنویسد و گزارش دهد.ممکن است با ارایه گزارشات یک مشکل از سوی من در کشور برطرف شود.نماینده فومن و شفت ادامه داد؛ در طول این مدت مسولیتی که داریم گزارش اولویت ها و چالش هاست.در هر جلسه گزارش سه چالش و سه اولویت و برداشتن موانع از مسیر باشد. افتخاری ضمن ابراز تاسف از مدیریت بی سامان شهرستان افزود؛
متاسفانه امروز عده ای بجای قانونمداری ، قانون ستیزی دارند و عده ای قانون گریزی.اگر همه بر محور قانونمداری باشیم مشکلی بوجود نخواهد آمد.متاسفانه در این فضای کاری ما خیلی از عزیزان بجای کار ، به سیاست بازی می پردازند و بخاطر همین سیاست بازی هایی که در این شهرستان بوده یقینا بپای همه ما نوشته خواهد شد و اکنون آسیب این شهرستان همین بوده که تاکنون پیشرفت و ترقی نداشته ایم.
حاج مهدی افتخاری ضمن تاکید بر برخورد با مدیرانی که در انجام وظایف سهل انگاری میکنند اشاره کرد؛ هر کس در این شهر مسولیت بگیرد و تخطی و کاستی کند در برابر آن کاستی ها همه ما مسئولیم و شریک آن هستیم.وی در ادامه افزود؛ عده ای از مدیران در پاسکاری حرفه ای هستند و وعده و وعیدهای فراوانی به مردم می دهند که ازجناب فرماندار خواهان بررسی این مشکل هستم.
وی در بخشی از سخنانش به روایتی از امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت : آن امام فرمود ؛ اگر دین ندارید آزاد مرد باشید.
نماینده فومن از مدیران خواست که در مجموعه خود کار مردم را راه بیاندازید و افزود؛ کار این شهرستان باید از روی اصول و قانون پیش برود.
نماینده دو شهرستان خطاب به مدیران عنوان کرد؛مشکلات تان را با من در میان بگذارید اگر در جریان مشکل تان نباشم ،چگونه جهت رفع آن برآیم؟ بنده ادعایی ندارم . باید از پتانسل ها و استعدادها استفاده کرد.

خبرنگار سمیه محبی شولمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.