پروتکل‌های نوین کاشت حلزون شنوایی از گیلان کپی می‌شود

0 9

رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران با اشاره به توان بالای علمی و تجهیزاتی گیلان در حوزه درمان بیماری‌های مرتبط با گوش، افزود: در آینده نزدیک، پروتکل‌های نوین کاشت حلزون کشور از مرکز تحقیقات بیماری‌های گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان الگوبرداری خواهد شد.

عصر کاسپین/ مسعود متصدی زرندی رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران در آیین افتتاحیه این کنگره در تالار مرکزی رشت ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در حوزه شنوایی، اظهار کرد: باید از میزبانی گیلان در برگزاری این کنگره بزرگ و تخصصی تقدیر کرد.

وی با اشاره به توان بالای علمی و تجهیزاتی گیلان در حوزه درمان بیماری‌های مرتبط با گوش، افزود: در آینده نزدیک، پروتکل‌های نوین کاشت حلزون کشور از مرکز تحقیقات بیماری‌های گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان الگوبرداری خواهد شد.رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران با اشاره به انجام عمل جراحی موفق ۱۳۰ کاشت حلزون شنوایی در گیلان، گفت: گیلان، چهاردهمین استان در راه‌اندازی بخش کاشت حلزون و چهارمین قطب کاشت حلزون در کشور است.

گفتنی است، دومین کنگره ملی «منییر» تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به مدت دو روز در تالار مرکزی شهر رشت آغاز به کار کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.