بازدید مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اشتغال و حرفه آموزی زندان های کشور از زندان تحولی رشت

0 7

محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان،ضمن گزارشی کامل از وضع موجود برنامه های در حال اجرا و زیر ساخت های فراهم شده برای پیشرفت های اشتغال و افزایش در کسب مهارت و حرفه آموزی مددجویان و خانواده های آنان گفت: در اجرای طرح بامداد برنامه ریزی های علمی و عملی بسیار زیادی صورت پذیرفت و با نشست های متعدد و تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی ، زندان تحولی را با شتاب لازم و دقت به آنچه که ریاست سازمان زندان های کشور در بحث اشتغال مد نظر داشتند پیش بردیم‌.

عصر کاسپین/ در ادامه احسانی مدیر کل دفتر اشتغال و حرفه آموزی ضمن بازدید از برنامه های زندان تحولی گفت:اشتغال می‌تواند مسیری مثبت برای زندانی و خانواده او فراهم‌ آورد و نتایج حاصل از کسب مهارت و حرفه آموزی را بازگشت سعادتمندانه زندانی به جامعه دانست.
وی بیان کرد: زندانیان با حضور در کلاس های مختلف اعم از فنی حرفه ایی ، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و دیگر نهادها می توانند در موسسات کیفری مشغول به کار شده که بعد از آزادی نیز این حمایت ادامه دارد .
احسانی علم و عمل تواما را با وجود دانش و تجربه برای تغییرات مثبت در زمینه های اشتغال مسیری دانست که در رفتار مثبت زندانیان تاثیر گذار است و خانواده گروه هدف نیز در این چتر حمایتی خواهد بود.

احسانی در ادامه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درسال «جهش تولید با مشارکت مردم» و همچنین با توجه به برنامه های اصلاح مجرمین، ماموریت های سند تحول قضایی، اشتغال را یکی از اولویت های مهم سازمانی دانست که برای رسیدن به منویات رئیس سازمان زندان های کشور حرفه آموزی ، اشتغال و کارآفرینی را در اولویت برنامه های سازمان دانست که از تمامی پتانسیل های درون و برون سازمانی برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان استفاده کرد.
در این بازدید احسانی از بخش های مختلف اشتغال از جمله کارگاه قالی بافی ، نقطه کوبی ، گلسازی ،مونتاژ لامپ ،تولید عطر و ادکلن در نسوان رشت و کارگاه های پالت سازی ، سنگ مصنوعی تزیینی ، لوستر سازی در لاکان چوب ، سوله اشتغال ۲۰۰۰ متری ، ُمجتمع کشت نهال ۴ هکتاری بازدید، و از روند و کلیت پیشرفت های اجرایی ابراز خرسندی کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.