مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد: ورود بیش از ۴۰۲ هزار و ۱۵۴ خودرو به گیلان

0 1

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود ۴۰۲هزار و ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه طی پنج روز گذشته به استان، با رشد ۹ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.

عصر کاسپین/ غلامعلی نیک‌فهم با اشاره به این که از در بازه‌ی زمانی ۱۰ الی۱۴ شهریور ماه همزمان با آغاز تعطیلات، ۴۰۲ هزار و ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است،گفت: این آمار، نشان از رشد ۹درصدی ورودی به استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
وی همچنین میزان خروجی از استان را ۳۲۵هزار و ۳۶۳ دستگاه وسیله نقلیه عنوان نمود و افزود: در این بازه ‌زمانی نیز، شاهد کاهش ۱۴ درصدی خروجی نبست به مدت مشابه گذشته بوده‌ایم.
غلامعلی نیک فهم گفت:نیروهای راهداری در ایام تعطیلات در تمامی محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در حالت آماده‌باش بودند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه اضافه کرد: با توجه به حجم تردد خودروها و ترافیک سنگین ناشی از سفرهای تابستانی، به رانندگان توصیه می کنیم ضمن مدیریت در سفر، به ویژه در زمان بازگشت، با رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی سفری ایمن و خاطره انگیز را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.