سامانه خدمات رسان ۱۵۹۴ در گیلان آغاز به کار کرد

0 0

سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴ شرکت گاز استان گیلان آماده خدمت رسانی به مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی است.

عصر کاسپین/ عیسی جمال نیکویی مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این سامانه کشوری در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و توسعه دولت الکترونیک راه اندازی شده است.

وی با اعلام اینکه تلفن گویای۱۵۹۴ جایگزین تلفن گویای ۳۴۱۴ شده است، تصریح کرد: از این پس متقاضیان و مشترکین می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه؛ بدون گرفتن کد، با شرکت گاز ارتباط برقرار کنند.

جمال نیکویی درخصوص قابلیت های سامانه ۱۵۹۴ اظهار داشت: مشترکین و متقاضیان می توانند با اتصال به این سامانه ارتباطی، از بخش های مختلف سامانه همچون تماس با امور مشترکین شرکت گاز(در ساعات اداری)، اطلاع از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره تلفن و ارائه پیشنهادات و انتقادات استفاده نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون کلیه خدمات این شرکت به صورت الکترونیک در دسترس مردم و متقاضیان گاز است؛ به معرفی درگاه های خدمات غیرحضوری گاز پرداخت و گفت: متقاضیان مـی تواننـد با مراجعـه به سـایت شرکت گـاز استـان گیلان، بـه آدرس www.nigc-gl.ir و یا نصب وب اپلیکیشن این شرکت از کلیه خدمات شرکت گاز در بستر الکترونیک بهره مند شوند.

وی در خاتمه افزایش سطح کیفی خدمات را از اولویت های اصلی شرکت گاز عنوان کرد و بر ادامه این روند تا کسب رضایت حداکثری ذینفعان سازمان تاکید کرد.

لازم به توضیح است، شماره ۱۹۴ (مرکز پیام و اتفاقات گاز) همچنان به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکین و متقاضیان گاز طبیعی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.