ثبت نام المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

0 1

این المپیاد ورزشی که در زمره برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان و با هدف تقویت قوای جسمی و روحی و ایجاد نشاط و شادابی برای این گروه از مخاطبین برگزار میگردد در دو بخش آقایان و بانوان و در دو مرحله استانی برای رشته های انفرادی ( منطقه ای برای رشته های گروهی ) و کشوری انجام خواهد شد .

عصر کاسپین/ بر اساس این گزارش تمامی مستمری بگیران و بازنشستگان با حداقل ۴۲ سال سن برای خانمها و ۵۰ سال سن برای آقایان در زمره مشمولین جهت ثبت نام قرار داشته و علاقمندان میتوانند از روز ۲۶ شهریور تا دوازدهم مهرماه با مراجعه به شعب تامین اجتماعی یا کانون های بازنشستگی و یا به شکل غیرحضوری از طریق بخش پیش بینی شده در تارنمای سازمان به نشانی www.tamin.ir و اداره کل تامین اجتماعی گیلان به نشانی gilan.tamin.ir اقدام به ثبت نام نمایند .

رشته های آقایان در این دوره از المپیاد ورزشی شامل فوتسال ‏/ والیبال ‏/ دارت ‏/ تیراندازی با تفنگ بادی ‏/ تنیس روی میز ‏/ شطرنج ‏/ شنا ‏/ فوتبال دستی و رشته های ورزشی خانمها شامل والیبال ‏/ دارت ‏/ تیراندازی با تفنگ بادی ‏/ تنیس روی میز ‏/ شطرنج ‏/ شنا ‏/ بدمینتون خواهد بود .

شایان ذکر است هر فرد فقط امکان ثبت نام در یک رشته ورزشی را داشته و علاقمندان در مرحله اول رقابتها ، در مسابقات استانی شرکت و منتخبین در قالب نفرات برتر در مرحله بعدی به المپیاد کشوری اعزام میگردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.