فولاد درخشان قهرمان مسابقات وزنه برداری بانوان گیلان شد

0 9

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بانوان گیلان با برتری تیم فولاد درخشان گیلان در رشت پایان یافت.

عصر کاسپین/ تیمهای فولاد درخشان گیلان, هیات آستانه اشرفیه, صومعه سرا, فومن و خمام حضور داشتند که در نهایت تیم فولاد درخشان گیلان به مقام قهرمانی دست یافت.

در رقابتهای انجام شده نیز. در رده نونهالان, در دسته ۴۵ کیلوگرم سیده یگانه مجرد از تیم فولاد درخشان گیلان, در ۵۹ کیلوگرم فاطمه سادات هاشمی از فولاد درخشان گیلان, در ۷۱ کیلوگرم آروشا فزونی از فولاد درخشان گیلان و در وزن ۷۶ کیلوگرم ستاره واحدی از فولاد درخشان گیلان به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین در رقابتهای رده سنی آزاد, در وزن ۵۵ کیلو زهرا زمردی از فولاد درخشان گیلان, در ۵۹ کیلو سرور خلیل زاده از فولاد درخشان گیلان, در ۶۴ کیلو مریم صداقت از فولاد درخشان گیلان, در ۷۱ کیلو المیرا دلخوش از فولاد درخشان گیلان, در ۷۶ کیلو سمانه‌عمویی از آستانه اشرفیه, در ۸۱ کیلو سیده فرزانه مجرد از فولاد درخشان گیلان و در وزن ۸۷ کیلوگرم سیده پوپک حاکم زاده از فولاد درخشان گیلان عناوین قهرمانی را کسب کردند.

مسعود محرابی رییس هیات وزنه برداری گیلان در پایان این مسابقات گفت: خوشبختانه سطح کیفی این رقابتها بسیار مناسب بود و این دوره از مسابقات جهت انتخاب تیم بانوان فولاد درخشان گیلان برای حضور پر قدرت در لیگ وزنه برداری بانوان کشور برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.