رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: ضرورت عمق‌بخشی و گسترش علم برای سلطه‌گری و ایجاد امنیت پایدار

0 3

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در آیین بازگشایی مراکز آموزش عالی در دانشکده پزشکی رشت با تبریک سال تحصیلی جدید و تقارن آن با ایام گرامی داشت دفاع مقدس، اظهار کرد: تلاش برای کسب علم و دانش هم‌قدم با دفاع از مرزهای عقیدتی، جغرافیایی و سیاسی، محترم و قابل‌ستایش است.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به اهمیت علم‌آموزی در فرهنگ ایرانی‌اسلامی، افزود: علم وسیله اعمال قدرت است و هرکس این قدرت را به دست آورد می‌تواند در نوع خود سلطه‌گری و به مردم جامعه خود کمک کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان جایگاه علوم پزشکی در دنیای علم را قابل‌توجه توصیف کرد و گفت: تأمین، پایداری و ارتقای سلامت در جامعه همچون تأمین و ارتقای امنیت در جامعه حائز اهمیت است و باید این فریضه را مغتنم شمرد و مرزهای دانش را برای توسعه علم آموزشی ضمن تعمیق بخشی، تعمیم و گسترش داد.

دکتر آشوبی از تلاش‌ها برای سپری‌کردن دوران آموزش توأمان با رفاه و آرامش برای کادر آموزشی و دانشجویان تأکید کرد و افزود: تأمین زیرساخت‌های آموزشی اعم از نرم افزای و سخت‌افزاری در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفته تا سال تحصیلی اثربخش و مطلوبی را در پیشرو داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.