عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت: ایجاد چاله و چوله در مسیرهای تازه آسفالت شده رشت/ ترمیم وضعیت آسفالت نیازمند نهضت آسفالت

مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با محکومیت اقدامات رژیم نامشروع صهیونیستی در تعرض به خاک کشور و همچنین اقدام تروریستی که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای خدوم فراجا شد اظهار کرد: ما همیشه مرهون رشادت های نیروهای مسلح در راستای حفظ امنیت و اقتدار کشور هستیم.

عصر کاسپین/ وی با انتقاد از وضعیت آسفالت رشت افزود: روز گذشته بازدیدی از وضعیت آسفالت رشت داشتم و متاسفانه شاهد ایجاد چاله ها و حفره های متعدد در محلات مختلف رشت که از قضا اخیرا زیر پوشش آسفالت قرار گرفته اند هستیم .

عزیزی به تاکید به برخورد با عوامل اجرایی اجرای آسفالت اخیر در رشت تصریح کرد: ترمیم وضعیت آسفالت رشت نیازمند یک نهضت جدی است و بارها شاهد بودیم که خودروها در زمان عبور و مرور بالاخص در روزهای بارندگی که چاله ها دچار آبگرفتگی می شود و دید را با مشکل مواجه می‌کنند آسیب می‌رساند و سبب نارضایتی شهروندان گردیده است.

وی با قدردانی از احداث سرویس های بهداشتی در برخی از مسیرهای رشت بیان کرد: انتظار می رود باز هم به این مسئله بخصوص در مرکز شهر و در بازار رشت توجه ویژه شود باتوجه به وجود قطعه زمینی در وسط بازار که می توان از آن برای این مهم استفاده کرد تا در فصولی که شاهد ورود خیل عظیم گردشگران هستیم و هم شهروندان عزیز مشکلاتی از این بابت ایجاد نشود.

عضو شورای شهر رشت به حضور مسافران در رشت اشاره کرد و گفت: بارها شاهد احداث چادرهای مسافرتی در نقاط مختلف رشت بودیم که باردارندگی هایی هم در این خصوص وجود دارد هم به جهت سیمای شهری و هم به جهت سلامت و امنیت مسافران عزیز که یقینا ایجاد پارک مسافر می تواند در ساماندهی این مهم بسیار تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه حاشیه های شهر رشت از محرومیت های فراوانی برخوردار است ، افزود: برخی از محلات حاشیه شهر شاهد ساخت و سازهایی هستیم که چه بسا بعد از ساخت وساز و مراجعه به شهرداری جهت دریافت خدمات ، تازه مالک متوجه می شود که کاربری آن زمین کشاورزی است که متاسفانه به همین دلیل به به جهت محدودیت و ممانعت براساس دستورالعمل ها هیچ نوع خدماتی به این شهروندان ارائه نمی شود باتوجه به محدودیت زمین در استان و نیاز به مسکن شهروندان لازم هست کارگروهی جهت شناسایی مناطقی که کاربری کشاورزی دارد اما در حال حاضر هم هیچ توجیهی برای کشاورزی در آن زمین ها وجود ندارد تشکیل گردد تا با ارائه به دستگاه زیربط با اصلاح آن بر اساس طرح تفضیلی تغییر کاربری صورت گیرد تا بتوانیم در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم .

عزیزی با تاکید به اینکه رشت بهترین شهروندان را دارد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در بحث ارائه خدمات به شهروندان عملکرد موثری داشته باشیم.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.