شهردارکلاچای : ضرورت شتاب بخشی در طرح تصویب بافت فرسوده شهر کلاچای

عصرکاسپین ، شهردار کلاچای بر ضرورت شتاب بخشی در روند تصویب طرح بافت فرسوده این شهر تاکید و از آن به عنوان یکی از طرح های بزرگ و ماندگار در توسعه این شهر عنوان کرد.
مهندس ابراهیم اثنی عشری روز شنبه در نشست هم اندیشی با کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان که رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای به همراه مشاور طرح بافت فرسوده شهر کلاچای نیز در آن حضور داشتند اجرا و تحقق این طرح را به عنوان گامی مهم و ارزشمند در راستای توسعه پایدار این شهر ذکر و گفت : آنچه همواره مورد تاکید است تسریع در روند عملیات این طرح است و انتظار داریم تصویب این طرح هر چه زودتر انجام گیرد.
وی اجرایی شدن طرح بافت فرسوده شهر کلاچای را به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم منطقه اعلام و گفت : عملیاتی شدن این طرح جزو نیاز شهر و از اولویت های راهبردی برای توسعه شهر به شمار می آید و معتقدم مردم در این زمینه از ما جلوترند .
شهردار کلاچای با تاکید بر تصویب هر چه زودتر این طرح تصریح کرد : با انجام این کار ضمن اینکه زمان را به حداقل خواهیم رساند وعده ها و قول هایی که در این زمینه به مردم داده شده عملی خواهد شد.
اثنی عشری اجرا و تحقق این طرح را به عنوان گام نخست در توسعه این شهر ذکر و ادامه داد : در ادامه طرح های مهم دیگری را که نیز مغفول مانده و ضرورت انجام آن احساس می شد با قوت و جدیت دنبال می کنند که از جمله آنها طرح جامع تفضیلی شهر و توسعه گردشگری سواحل است .
وی در خاتمه سخنان خود انجام طرح های ماندگار را به عنوان مهم ترین طرح های راهبردی برای توسعه شهر کلاچای عنوان کرد .

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.