مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان خبر داد: افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر استان گیلان در دهه مبارکه فجر سالجاری

صبح کاسپین: مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان خبر داد:
افتتاح ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر استان گیلان در دهه مبارکه فجر سالجاری

از ۵۱۴۱۱ واحد مسکن مهر استان گیلان تاکنون ۴۰۹۷۹ واحد تحویل متقاضیان شده و در مجموع ۱۰۴۳۲ واحد باقیمانده که در دهه فجر سالجاری ۱۳۸۰ واحد دیگر افتتاح خواهد شد.
علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان اظهار داشت : با عنایت به سیاست های وزارت راه و شهرسازی در تکمیل و اتمام ساخت واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، ۱۳۸۰واحد دیگر مسکن مهر در استان گیلان در ایام فرخنده دهه مبارکه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود:‌ در سایت مسکن مهر رشت ۱۰۰۴ واحد آماده بهره برداری است که در آن، امکانات روبنایی مانند مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری وجود دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در این ادامه افزود: پروژه‌های مسکن مهر آماده افتتاح استان گیلان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در بخش تعهدات دولت اعم از قراردادهای تفاهمنامه ۳ جانبه ، ۴ جانبه ، تعاونی و خودمالک ، ۱۳۸۰ واحد در شهرهای رشت ، آستانه ، تالش ، لنگرود ، انزلی ، لوشان ، و فومن و با هزینه ای بالغ بر ۹۳۲۴۰۰ میلیون ریال در دهه مبارکه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد بهره‌برداری از این واحدها بتواند مشکل بخش زیادی از متقاضیان مسکن را مرتفع کند.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه