در دومین روز از دهه مبارکه فجر : ۱۱ پروژه راه و شهرسازی شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.

صبح کاسپین : در دومین روز از دهه مبارکه فجر :
۱۱ پروژه راه و شهرسازی شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان، ۱۱ پروژه راه و شهرسازی استان در شهرستان صومعه سرا با هزینه ای افزون بر ۸۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و بطول ۵۰ کیلومتر که بیشتر شامل آسفالت راههای روستایی می شود به بهره برداری رسید.

در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور جناب آقای دکتر نجفی استاندار محترم گیلان ، ۱۱ پروژه راه و شهرسازی استان در شهرستان صومعه سرا با هزینه ای افزون بر ۸۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و بطول ۵۰ کیلومتر که بیشتر شامل آسفالت راههای روستایی میشود به بهره برداری رسید .
مهندس علی خاوری مدیرکل راه وشهرسازی در مراسم بهره برداری این طرحها عنوان نمود که دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت است و در این راستا در سطح استان ۸۴ پروژه عمرانی در حوزه های مختلف و با هزینه ای بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری میرسد .
مهندس خاوری تصریح کرد: این پروژه ها در قالب احداث بیمارستان، ساختمان اداری ، مسکن مهر، زیر سازی ،روکش وآسفالت راههای روستایی،اصلی و فرعی و احداث پل های ارتباطی میباشد .
مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته برای امسال ۳۰۰ کیلومتر بهره برداری راه روستایی پیش بینی کردیم که به حول قوه الهی تاکنون ۳۷۳ کیلومتر انجام شده که ۱۰۰ کیلومتر آن روکش آسفالت و مابقی آن آسفالت مسیرهای خاکی بوده که با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.
مهندس علی خاوری افزود : ضریب نفوذ آسفالت در پایان سال ۹۲ را در استان ۳۹.۵ درصد اشاره کرد که اکنون به ۵۱.۳۲ درصد رسیده که این رشد نشانه شکوفایی بیشتر در بخش آسفالت در راههای مواصلاتی استان را نشان میدهد .
مدیرکل راه و شهرسازی تصریح کرد : ضریب نفوذ آسفالت در سال ۹۲ در شهرستان صومعه سرا ۴۸.۵۴ در صد بوده که هم اکنون به ۶۰.۴۴ رسیده ایم .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ۸ روستای زیر ۲۰ خانوار در شهرستان صومعه سرا ، ۴ روستا و از ۲۶روستای بین ۲۰ تا ۵۰ خانوار ، ۲۱روستا و از ۱۱۸ روستای بالای ۵۰ خانوار ۱۱۲روستا از نعمت آسفالت بهره مند گشته اند .

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه