طی برگزاری همایشی ، لیست ائتلاف صدای رشت رونمایی شد

به گزارش صبح کاسپین؛ روز شمار پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی آغاز شده و در این روزها اقدامات نهایی برای تعیین کاندیداهای حاضر در لیست های ائتلاف ها و جناح های سیاسی در جریان است.
در اولین همایش ائتلاف صدای رشت که با حضور فرهیختگان و فعالان سیاسی اجتماعی رشت در تالار طنین برگزار شد از لیست نهایی مورد حمایت این ائتلاف رونمایی شد.
در این همایش لیست صداى رشت بترتیب حروف الفبا قرائت شد که به شرح زیر می باشد:
محمود باقرى خطیبانى، حجت جذب، حسین سربازمقدم، حمیدرضا طاهرى، علیرضا قانع صومعه سرایى، خدیجه گلین مقدم، محمد محمودیان، غلامرضا مقدسى، سید مهدى مهدى زاده

در این مراسم مجتبى میره جینى دبیر لیست صداى رشت از فرآیند تشکیل این مجموعه گزارشى ارائه داد و انتخاب افراد داخل لیست را بر اساس معیار تعهد، تخصص و اعتبار نامزدها بوده و طى سخنانى از شرایط حاکم بر مدیریت شهری رشت ابراز نارضایتى کرد و در ادامه با ابراز امیدوارى از ایجاد تغییرات از طریق مکانیزم انتخابات خواستار مشارکت مردم در روز ٢٩ اردیبهشت شد.
در ادامه این همایش هر کدام از کاندیداهای حاضر در لیست به بیان اهداف و برنامه های خود پرداختند و با بیان مشکلات ومسائلی که رشت با آن دست به گریبان است راهکارهایی جهت برون رفت از این مشکلات ارائه دادند.


دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه