مجیدعزیزی عضو علی البدل دوره چهارم شورای شهر رشت : مدیران شهری موظفند درجهت رفع مشکلات شهر و شهروندان بکوشند.

اختصاصی
عضو علی البدل شورای شهر رشت درگفتگواختصاصی با خبرنگار صبح کاسپین  مشکلات زیست محیطی رشت را نامطلوب عنوان کرد و بیان داشت : معضل فاضلاب ،پسماند و زباله  ازمهمترین مشکلات رشت به شمارمی روند، وی افزود:  از راهکارهای رسیدگی به مسئله پسماند و زباله استفاده ازنیروهای متخصص ودارای دیدگاه های زیست محیطی درمدیریت پسماند، تجهیز ناوگان جمع آوری و حمل و نقل پسماند ،همچنین آموزش های محیط زیستی به کودکان است.

مجید عزیزی اذعان داشت :  محیط زیست از اصلی ترین دغدغه های کنونی جوامع بشری است. شورای شهر و مدیر شهری بایستی در این حوزه با برنامه ریزی های جامع و مطلوب ، باور داشته باشند که قطع درختان ،تغییر و تبدیل فضای سبز به ساختمان و … از جمله کارهای ناشایستی است که به شیوع بیماریهای جسمی و روانی متعدد می انجامد.
وی درادامه خاطرنشان کرد: رشت باتوجه به آب و هوای مناسبی که دارد باید یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای ایران باشد اما با نگاهی به شهر متوجه می شویم که شهرما ازنظر فضای سبز بسیارفقیر است.
عضو علی البدل دوره چهارم شورای اسلامی شهررشت از پیاده راه رشت یادکرد و گفت : پیاده راه ازنظر زیبایی و کمبود فضای سبز با نارضایتی بسیاری شهروندان همراه بوده . وی افزود : مدیریت شهری باید درحفظ و بهبود محیط زیست بکوشد و اقداماتی درجهت افزایش فضای سبز ایجاد کند ،که این مهم تاکنون انجام نشده است.
مجید عزیزی به بحث آلودگی رودخانه های رشت اشاره کرد و گفت: رودخانه های رشت  به عنوان یک فرصت برای توسعه شهر می باشند اما به علت عدم مدیریت درست و عدم رسیدگی، به زباله دانی با مشکلات فراوان برای شهروندان تبدیل شدند.
  عضوعلی البدل شورای شهر رشت بی توجهی مدیران شهری به مشکل رودخانه های رشت را عدم توجه به سلامت شهروندان عنوان کرد و گفت : رسیدگی به مشکل رودخانه های شهر نیازمند عزم جدی همه مدیران استان بخصوص استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس جهت گنجاندن ردیف بودجه ایی خاص در اعتبارات ملی می باشد .عزیزی درپایان خاطرنشان کرد: مدیران موظفند درجهت رفع مشکل شهرو شهروندان بکوشند.

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه