استاندار گیلان از خبرنگاران جز استقلال اندیشه و گفتن حقایق انتظاری نداریم

به گزارش عصرکاسپین،استاندار گیلان در جمع مدیران وخبرنگاران صداوسیمای مرکز گیلان گفت : ما از خبرنگاران انتظاری جز استقلال اندیشه و گفتن حقایق نداریم.

به گزارش عصرکاسپین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر نجفی در این مراسم با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان مدافع حرم، شهید صارمی و خزایی گفت : امروز اقتدار، عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران از عزم راسخ امام راحل و اندیشه‌ی بلند ایشان و سکانداری رهبر معظم انقلاب است.

دکتر نجفی با تبریک روز خبرنگار افزود : مهمترین رسالت خبرنگاران رسانه‌ی ملی ایجاد وحدت، صمیمیت ، همدلی و جلوگیری از تفرقه در جامعه است.

وی گفت : ما از خبرنگاران انتظاری جز استقلال اندیشه و گفتن حقایق نداریم .

استاندار با بیان اینکه انصافاً در مجموع عملکرد خبرنگاران استان خوب و عالی است گفت : خبرنگاران صدا و سیمای استانی در این ۴ سال در گرما و سرما و در شرایط سخت همراه و همگام مسئولان بودند.

دکتر نجفی افزود : انعکاس خبری از اقدامات انجام شده در این مدت بسیار خوب است .

استاندار گیلان با بیان اینکه آنچه از دل مردم بر می‌آید گفته شود گفت : البته همواره هوشیار باشید تا در برخی مواقع خاص با درست انعکاس دادن واقعیات از مردم فاصله نگیرید.

وی گفت : انصافاً اگر مدیری بخواهد در صدا و سیمای استان عملکرد ها را به مردم گزارش دهد مانعی وجود نداشت.

دکتر نجفی افزود : صدا و سیمای مرکز گیلان و بخش‌های خبری در مواقع بحران نظیر خشکسالی خود مرکز آموزش و هدایت برای مردم است.

وی گفت : باید مشکلات مردم را انعکاس داد اما در کنارش توانمندی‌ها و خدمات گسترده دولت را نیز بازگو کنیید.

وی گفت : برای تقویت زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری صداوسیمای استان باید از اعتبارات ملی استفاده کرد و ما هم کمک می‌کنیم.

دکتر نجفی ادامه داد : یکی از نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب در بخش اجتماعی و فرهنگی است.

وی گفت : مردم و جوانان ما طالب شور و نشاط اجتماعی هستند و جامعه نیز به ترویج آن نیاز دارد و ما می‌خواهیم این شور و نشاط مطابق با ارزش‌های انقلاب باشد و صدا و سیما می‌تواند در این چارچوب اقدامات بیشتری انجام دهد.

دکتر نجفی افزود : البته با کاهش مشکلات اقتصادی و آمار بیکاری شرایط بهبود نشاط اجتماعی بهتر فراهم می‌شود.

وی گفت : دولت برای توسعه همراهی رسانه‌ها را نیاز دارد .

دیدگاه ها (0)
افزودن دیدگاه